Τέλος το Dodge ή το Chrysler, μιας και από εδώ και στο εξής το κορυφαίο σπορ μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας με τους ιταλούς ιδιοκτήτες θα λέγεται απλά SRT Viper. Και θα έχει έναν ανανεωμένο, λιγότερο ογκώδη σχεδιασμό, που από μπροστά μπορεί να θυμίζει λίγο την Alfa 8C και κάποιες Maserati αλλά έχει διατηρήσει και τις πλευρικές εξατμίσεις και τη χαρακτηριστική double bubble οροφή. Το χωροδικτύωμα στο οποίο βασίζεται είναι πλέον κατασκευασμένο από αλουμίνιο, συνθετικά υλικά και ανθρακόνημα και είναι 50% πιο άκαμπτο σε σχέση με πριν, ενώ από ανθρακόνημα είναι κατασκευασμένο και το τεράστιο καπό.
Κάτω από το οποίο υπάρχει και πάλι ένας V10 8,4 λίτρων, ο οποίος έχει ανανεωθεί ριζικά, αποδίδει 649 ίππους και 814 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η δύναμη περνά στους πίσω τροχούς και μέσω μπλοκέ διαφορικού, ενώ υπάρχουν και όλα τα καθιερωμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είναι και η ανάρτηση, ενώ ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό, καθώς πέρα από την αισθητική έχει αλλάξει και η θέση οδήγησης που πλέον είναι πιο χαμηλή.
{gallery}photos/28/NEWS/NEO-VIPER{/gallery}