Το πράσινο φως της FIA πήρε το αγωνιστικό Fabia R5, το οποίο θα αντικαταστήσει το ιδιαίτερα επιτυχημένο Fabia Super 2000. Σε σχέση με αυτό το καινούργιο, που φυσικά βασίζεται στην τελευταία γενιά του υπερ- μίνι της εταιρείας, δείχνει πολύ πιο όμορφο και δυναμικό, ενώ μια σημαντική αλλαγή είναι η τετρακίνησή του.
Τελείως διαφορετικός είναι και ο κινητήρας, μιας και πρόκειται για έναν turbo 1.600 κυβικών, ο οποίος αποδίδει περί τα 300 άλογα και έχει να κινήσει τουλάχιστον 1.235 κιλά, μιας και αυτή είναι η προδιαγραφή της FIA.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να πούμε πως με βάση τις προδιαγραφές της ομολογκασιόν χρειάστηκαν 10.000 χιλιόμετρα δοκιμών του νέου Skoda Fabia R5.
Γιάννης Σκουφής