Η μέχρι τώρα έκδοση του Leon TGI με το φυσικό αέριο και τον κινητήρα των 1,4 λίτρων αντικαθίσταται από μία νέα εκδοχή, με κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος βασίζεται στον αντίστοιχο κινητήρα TSI.
To νέο μοντέλο ονομάζεται Leon TGI Evo ενώ ο νέος κινητήρας λειτουργεί με τον κύκλο Miller, νέας γενιάς τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και ένα εξελιγμένο σύστημα start/stop. Όλα αυτά συνδυάζονται με νέα πιστόνια, ενισχυμένες βαλβίδες που βελτιώνουν την αντοχή τους αλλά και την απόδοση του καυσίμου.
Όλα αυτά μαζί καθιστούν τον κινητήρα ικανό να λειτουργεί με CNG με απόδοση που φθάνει στους 130 ίππους και τα 200 Νm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ή ενός επτατάχυτου διπλού συμπλέκτη.
Το νέο Leon TGI Εvo έχει τρία ρεζερβουάρ CNG για μεγαλύερη χωρητικότητα από το προηγούμενο μοντέλο. Η αυτονομία με CNG αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα, ενώ άλλα 150 χιλιόμετρα μπορούν να γίνουν με την βενζίνη.
Παναγιώτης Τριτάρης

Φαρμάκης Ιωάννης
17/01/2019 στις 00:07
Τιμή;
Γιάννης Σκουφής
18/01/2019 στις 12:29
Υπολογίστε λίγο πιο ακριβό από diesel.