Στη Renault, μετά την επίτευξη ρεκόρ στο Nürburgring Nordschleife (Γερμανία), στο Spa-Francorchamps (Βέλγιο) και στο Bend Motorsport Park (Αυστραλία) έχουν βάλει μάλλον ως στόχο να καταρρίψουν κάθε ρεκόρ στην κατηγορία του προσθιοκίνητου παραγωγής που έχει πετύχει το Honda Type-R σε πίστες ανά τον κόσμο.
Έτσι λοιπόν το ταχύτατο και πολύ ειδικό Megane RS Trophy-R -σε σχέση με το «απλό» Megane R.S. Trophy έχει και αυτό 300 ίππους αλλά 150 λιγότερα κιλά και αεροδυναμικές βελτιώσιες- με τον Laurent Hurgon στον τιμόνι του χρειάστηκε στη διάσημη Suzuka χρόνο 2:25,454 λεπτών για την ολοκλήρωση ενός γύρου. Ήταν δηλαδή 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ προσθιοκίνητου παραγωγής.
Συνολικά το Megane RS Trophy R θα παραχθεί σε μόλις 500 αυτοκίνητα, από τις οποίες οι 50 προορίζονται για την ιαπωνική αγορά.
