Σύνδεση

Audi

Το πρώτο Audi 80 είναι πιο σημαντικό από όσο νομίζετε

Το Ογδόντα αποτελεί χωρίς καμία αμφιβολία ένα ορόσημο στην ιστορία της Audi και αυτό όχι μόνο γιατί ήταν το πρώτο της μοντέλο που ξεπέρασε το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου μονάδων.

Το 80 όταν παρουσιάστηκε το 1972, τη χρονιά των ματωμένων Ολυμπιακών Αγώνων του Μονάχου, ήταν το πλέον κατάλληλο αυτοκίνητο για τη χρονική στιγμή. Και αυτό γιατί η πετρελαϊκή κρίση μόλις ξεκινούσε και το μοντέλο είχε εξελιχθεί με γνώμονα την εξοικονόμηση βάρους που φυσικά βοηθούσε και στην εξοικονόμηση καυσίμου.

Από κει και πέρα υπήρχε και η εμπρός κίνηση που όσο να ‘ναι ήταν πρωτοποριακή για την εποχή, σε συνδυασμό με την καλή εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό του.

Το μοντέλο της πρώτης γενιάς, που εσωτερικό ονομαζόταν B1, κατέκτησε το 1973 τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» και έμεινε στην παραγωγή έως το 1978. Στην πορεία το «ογδοντάρι» αντικαταστάθηκε από το Α4 και μέχρι στιγμής οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τα 12,5 εκατομμύρια μονάδες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Μία πρώτη γεύση από το νέο Mitsubishi L200

Featured

Έτσι θα είναι το ανανεωμένο Renault Arkana

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup