Το Ογδόντα αποτελεί χωρίς καμία αμφιβολία ένα ορόσημο στην ιστορία της Audi και αυτό όχι μόνο γιατί ήταν το πρώτο της μοντέλο που ξεπέρασε το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου μονάδων.
Το 80 όταν παρουσιάστηκε το 1972, τη χρονιά των ματωμένων Ολυμπιακών Αγώνων του Μονάχου, ήταν το πλέον κατάλληλο αυτοκίνητο για τη χρονική στιγμή. Και αυτό γιατί η πετρελαϊκή κρίση μόλις ξεκινούσε και το μοντέλο είχε εξελιχθεί με γνώμονα την εξοικονόμηση βάρους που φυσικά βοηθούσε και στην εξοικονόμηση καυσίμου.
Από κει και πέρα υπήρχε και η εμπρός κίνηση που όσο να ‘ναι ήταν πρωτοποριακή για την εποχή, σε συνδυασμό με την καλή εκμετάλλευση των χώρων στο εσωτερικό του.
Το μοντέλο της πρώτης γενιάς, που εσωτερικό ονομαζόταν B1, κατέκτησε το 1973 τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» και έμεινε στην παραγωγή έως το 1978. Στην πορεία το «ογδοντάρι» αντικαταστάθηκε από το Α4 και μέχρι στιγμής οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τα 12,5 εκατομμύρια μονάδες.