Κάθε χρονιά η Nissan παρουσιάζει μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή του iconic GT-R της, η οποία σε σχέση με την προκάτοχό της λίγο πιο δυνατή και πιο σπορ. Για το model year 2015 που λένε και οι Αγγλοσάξωνες η απόδοση του υπερ-τροφοδοτούμενου με 2 turbo V6 των 3.800 κυβικών θα παραμείνει στα 550 άλογα, αλλά θα αλλάξει η κεντρική μονάδα ελέγχου του.
Αλλαγές θα υπάρχουν και στα αμορτισέρ, ενώ προκειμένου να βελτιωθεί ο πολιτισμένος χαρακτήρας του το σύστημα διεύθυνσης θα επηρεάζεται ακόμα πιο λίγο από τη μετάδοση. Η οποία μετάδοση θα έχει καλύτερα στηριγμένο άξονα, νέες ρυθμίσεις για το κιβώτιο, ενώ την όλη εικόνα συμπληρώνουν αναβαθμισμένα φρένα, καλύτερα ελαστικά και πιο παχιές μοκέτες στο εσωτερικό, προκειμένου να μειωθεί το επίπεδο θορύβου.
Στην κορυφή παραμένει η έκδοση Nismo, ενώ ενδιάμεσα υπάρχει η Track Edition, που όπως λέει το όνομά της προορίζεται για χρήση σε πίστα, διαθέτει ακόμα πιο άκαμπτο αμάξωμα, τροποποιημένη ανάρτηση και βελτιωμένη αεροδυναμική.
Γιάννης Σκουφής
