Σύνδεση

Genesis

TO GENESIS NEW YORK CONCEPT ΛΟΞΟΚΟΙΤΑ ΤΑ PREMIUM ΜΕΣΑΙΑ

Το πρωτότυπο με την ονομασία New York Concept που παρουσίασε η Genesis, η μάρκα πολυτελείας της Hyundai, στο Big Apple δίνει μια πρώτη εικόνα του G70, του νέου μοντέλου που θα συμπληρώσει τη γκάμα που ήδη απαρτίζεται από τα G90 και G80 και θέλει να ανταγωνιστεί τα καθιερωμένα premium μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας.

Φυσικά από τη στιγμή που πρόκειται για πρωτότυπο και σα βασικό στόχο έχει να προκαλέσει αλλά και να σφυγμομετρήσει τις αντιδράσεις του κοινού είναι λογικό να διαθέτει κάποια extreme στοιχεία, όπως τις μεγάλες ζάντες των 20 ιντσών ή την εντυπωσακή κλίσξη της οροφής. Ταυτόχρονα φουτουριστικό είναι και το εσωτερικό, με το αεροπορικού τύπου τιμόνι αλλά και την οθόνη των 21 ιντσών της LG -από τις μεγαλύτερες που έχουν εμφανιστεί σε πρωτότυπο- τις τέσσερις ξεχωριστές θέσεις αλλά και την κεντρική κονσόλα που εκτείνεται σε όλο το μήκος της καμπίνας.

GENESIS-NEW-YORK-CONCEPT-1A

Από την άλλη ως σύνολο παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον -υπεύθυνος για την εμφάνισή του είναι ο Luc Donckerwolke, που πήγε στη Genesis από τη Bentley- ενώ ιδιαίτερα καλόγουστα στοιχεία όπως η χαρακτηριστική μάσκα ή οι «κρυφές» πίσω πόρτες μπορούν εύκολα να περάσουν στο μοντέλο παραγωγής, που εντάσσεται βέβαια στο όλο πλαίσιο ανάπτυξης της Genesis έως το 2020.

Το ίδιο ισχύει και για το υβριδικό σύστημα πρόωσης, που έχει εξελιχθεί γύρω από τον βενζινοκινητήρα 2.0 GDI και έχει συνδυαστική απόδοση 245 ίππων και 353 Nm. Το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο 8 σχέσεων, που στέλνει κατά πάσα πιθανότητα -οι Κορεάτες δεν έχουν ανακοινώσει κάτι επίσημα- τη διαθέσιμη ροπή στους πίσω τροχούς.  

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo