Η συνεργασία με την PSA και η παράλληλη παραγωγή του Aygo με τα Peugeot 108 και Citroen C1 τείνει στην ολοκλήρωσή της, ενώ το κοινό εργοστάσιο στο Kolin της Τσεχίας θα περάσει στην Toyota. Η οποία, παρά τις μέχρι τώρα φήμες που έκαναν λόγο για το αντίθετο, θα παρουσιάσει μια νέα γενιά του μίνι της, που θα κατασκευάζεται και πάλι εκεί.
Το νέο Aygo λοιπόν θα σχεδιαστεί, θα εξελιχτεί και θα κατασκευάζεται όπως και το νυν στην Ευρώπη, ενώ η εμφάνισή του θα έχει στυλ crossover. Αφενός γιατί είτε θέλουμε είτε όχι αυτή είναι η τάσης της εποχής και αφετέρου για να εναρμονιστεί με το νέο SUV της εταιρείας που θα βασίζεται στο Yaris και να εξασφαλιστούν επιπλέον χώροι στο εσωτερικό του.
Ο κινητήρας του θα είναι το επόμενο στάδιο εξέλιξης του τρικύλινδρου συνόλου βενζίνης των 1.000 κυβικών, που ενδεχόμενα θα έχει και κάποιας μορφή ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV). H παρουσίαση μιας πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης ναι μεν δεν αποκλείεται αλλά τοποθετείται χρονικά πολύ μετά το 2021 που θα εμφανιστεί η νέας γενιάς του Aygo.
Με την απόφασή της να παραμείνει στην κατηγορία η Toyota συντάσσεται με την προσέγγιση της Hyundai και το ομίλου της που πρόσφατα παρουσίασε το ολοκαίνουργιο i10 και όχι με αυτή του ομίλου Volkswagen, που όπως δείχνουν τα πράγματα θα αποχωρήσει.
