Σύνδεση

Renault

Γιατί το καινούργιο Renault Clio θα είναι το πιο εξελιγμένο τεχνολογικά της κατηγορίας του;

H καινούργια γενιά του best seller της Renault, του Clio, είναι προ των πυλών με αποτέλεσμα σιγά σιγά να γίνονται γνωστά κάποια στοιχεία και χαρακτηριστικά του. Όπως το ότι κατά πάσα πιθανότητα θα είναι το τεχνολογικά πιο προηγμένο της κατηγορίας του, μιας και θα μπορεί να εξοπλιστεί ακόμα και με σύστημα ημι- αυτόνομης οδήγησης.

Η επιλογή αυτή της γαλλικής εταιρείας είναι φυσικά συνειδητή και οφείλεται στην πεποίθηση των επικεφαλής της πως αυτός είναι ο μόνος τρόπος προκειμένου να αντιμετωπιστεί η λαίλαπα των SUV. Η οποία συμπιέζει εμπορικά όλες τις παραδοσιακές κατηγορίες, στις οποίες περιλαμβάνονται φυσικά και τα υπερ- μίνι.

Ταυτόχρονα το νέο Clio αναμένεται να έχει και μια πιο premium εμφάνιση, με αισθητικές αναφορές στο Megane. Από αυτό θα προέρχεται και η σχεδίαση του εσωτερικού, η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό του οποίου θα είναι τόσο μεγάλη που θα παραπέμπει σε αυτές των Tesla.

Η γκάμα των συνόλων βενζίνης θα ξεκινά από τα 1.000 κυβικά, ενώ ο αμέσως μεγαλύτερος τετρακύλινδρος των 1.330 κυβικών θα είναι αυτός που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Mercedes και χρησιμοποιείται ήδη στην A-Class. Αντίστοιχα ο diesel θα είναι ο καινούργιος των 1.500 κυβικών που επίσης κινεί τη μικρότερη των Mercedes, σε διάφορα επίπεδα απόδοσης.

Ο προγραμματισμός των Γάλλων κάνει λόγο και για μια ήπια υβριδική έκδοση που θα προστεθεί στην πορεία καθώς και για μια plug-in υβριδική το 2020.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Διαφήμιση
Newsletter Signup