Σύνδεση

Featured

Το νέο Honda CR-V παρουσιάστηκε στις ΗΠΑ και προλογίζει το ευρωπαϊκό

Η Honda προχωρά με γοργούς ρυθμούς στην ανανέωση της γκάμας της. Έτσι μετά την παρουσίαση του νέου Civic στην Ευρώπη σειρά παίρνει το εμβληματικό Type R, ενώ στην ουρά βρίσκονται δύο SUV. Το ZR-V αλλά και τo ολοκαίνουργιο CR-V.

Και τα δύο, με βάση τη λογική και τις συνήθειες της ιαπωνικής μάρκας έχουν παρουσιαστεί πρώτα στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα περάσουν τον Ατλαντικό.

Το νέο CR-V πάντως που μόλις παρουσιάστηκε στην αμερικανική αγορά ελάχιστα θα διαφέρει από αυτό της ευρωπαϊκής, ενώ γενικά ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα του καινούργιου Civic.

Tόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του, όπου το ταμπλό του διαφοροποιείται στα σημεία από αυτό του μικρο- μεσαίου μοντέλου που αισίως συμπλήρωσε μισό αιώνα ζωής. Έτσι το παρόν δίνει τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7,0 ιντσών όσο και η οθόνη αφής με διαγώνιο 7,0 ή 10,0 ιντσών για το σύστημα infotainment, μαζί με τους χαρακτηριστικούς αεραγωγούς αλλά και τους διακόπτες για την επιλογή της κίνησης.

Και στη φωτογραφία μπορεί να βλέπετε έναν κλασικό επιλογέα αυτόματου κιιβωτίου αλλά αυτό αφορά μόνο την έκδοση με τον turbo των 1.500 κυβικών και των 190 ίππων που προορίζεται μόνο για την αγορά των ΗΠΑ.

Στην Ευρώπη το νέο CR-V θα είναι αποκλειστικά υβριδικό με το γνωστό σύστημα e:HEV της Honda που αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο βενζίνης 2.000 κυβικών και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που εξασφαλίζουν και την τετρακίνηση. Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει εκτός απροόπτου τους 204 ίππους, όπως και στο μοντέλο για τις ΗΠΑ, ενώ θα υπάρχει και ένα ακόμα πιο ισχυρό plug-in υβριδικό που θα είναι και το πρώτο PHEV της Honda.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi