Σύνδεση

Featured

VW GOLF VIII: ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΟ, ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ, ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ

Μπορεί η 7η γενιά του Golf να ήταν η πρώτη που…

Μπορεί η 7η γενιά του Golf να ήταν η πρώτη που βασίστηκε στο μεταβλητό πλαίσιο MQB, αλλά αυτό δεν θα της εξασφαλίσει περισσότερα χρόνια παρουσίας στην αγορά. Κάθε άλλο μάλιστα, μιας και σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Volkswagen η επόμενη, η 8η κατά σειρά γενιά του best seller της, αναμένεται σε δύο χρόνια από τώρα, το 2017.

Όταν δηλαδή η τρέχουσα θα έχει συμπληρώσει την 5ετία, ενώ σε σχέση με αυτή η επόμενη θα διαφοροποιείται σημαντικά. Κι αυτό γιατί αισθητικά το Golf VIII θα είναι πιο χαμηλό και πιο φαρδύ, προκειμένου να αποκτήσει ένα πιο σπορτίφ και πιο νεανικό προφίλ. Παράλληλα στοιχεία όπως οι προβολείς αλλά και τα πίσω φώτα θα έρχονται ακόμα πιο έντονα στο προσκήνιο, χωρίς όμως αυτά να σημαίνουν πως η συνολική του εικόνα θα διαφοροποιηθεί ριζικά από αυτήν που ξέρουμε εδώ και 40 χρόνια.

Τεχνολογικά το επόμενο Golf θα υποβληθεί εκ νέου σε δίαιτα προκειμένου να χάσει κι άλλα 50 κιλά και να μπορεί να καλύψει πιο άνετα το όριο των 95 γραμμαρίων CO2, τόσο σε συνδυασμό με κινητήρες βενζίνης όσο και πετρελαίου. Η γκάμα των κινητήρων αυτή καθ’ αυτή θα περιλαμβάνει και τον 3κύλινδρο TDI των 1.400 κυβικών που κινεί ήδη το Polo, ενώ θα διευρυνθεί η χρήση του συστήματος απομόνωσης κυλίνδρων. Από κει και πέρα στο νέο Golf θα χρησιμοποιηθούν και πολλά από τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που εμφανίστηκαν στο ολοκαίνουργιο Passat.

Γιάννης Σκουφής

IdeenExpo 2013 Golf Schnittmodell ist Exponat der Woche

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup