Αποκλειστικά τρίθυρο και μπλέ -Azur Blue λέγεται η απόχρωση- και με παραγωγή μόλις 500 μονάδων, εκ των οποίων οι 300 προορίζονται για τη Μεγάλη Βρετανία, το Ford Fiesta ST είναι κατ’ αρχήν συλλεκτικό και κατά δεύτερον ιδιαίτερο.
Κι αυτό γιατί το αμάξωμά έχει πολλά μαύρα στοιχεία -πίσω αεροτομή, διαχύτης, εμπρός σπλίτερ, οροφή, καθρέφτες και οι σπέσιαλ ζάντες των 18 ιντσών- και το εσωτερικό λεπτομέρειες με εμφάνιση ανθρακονήματος, μπλε ραφές στα καθίσματα και βέβαια ένα καινούργιο τιμόνι ST Performance. Που διαθέτει και ειδικό μπουτόν S που εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση στο πρόγραμμα οδήγησης Sport Drive. Ακόμα μια λεπτομέρεια ο κόκκινος φωτισμός του μπουτόν εκκίνησης που έχει και χρωμιωμένο περίγραμμα.
Οι σημαντικές αλλαγές όμως δεν είναι -όλες τουλάχιστον- εμφανείς. Και αυτό γιατί η ανάρτηση, προέλευσής Ford Performance, είναι πλήρως ρυθμιζόμενη -η εξέλιξή της έγινε στο Nürburgring- και χαμηλωμένη. Κατά 15 χιλιοστά στον εμπρός άξονα και κατά 10 στον πίσω. Επίσης οι ειδικής σχεδίασης μαύρες ζάντες που προαναφέραμε είναι κατά δύο κιλά οι κάθε μια πιο ελαφριές, γεγονός που μειώνει τη μη αναρτώμενη μάζα και με αεροδυναμική σχεδίαση.
Προκειμένου η συμπεριφορά να είναι ακόμα πιο σπορ έχει αλλάξει η γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης και το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο, ενώ υπάρχει και ένα μπλοκέ διαφορικό της Quaife.
Ο πολύ καλός κινητήρας των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων συνεχίζει χωρίς αλλαγές.
[ngg src=”galleries” ids=”5410″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]
