Καθώς το Q3 είναι αυτή την στιγμή το παλαιότερο SUV στην γκάμα των τετρακίνητων της εταιρίας, είναι προφανές ότι το αργότερο μέχρι τις αρχές του 2018 θα παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του.
Το νέο Q3 το οποίο θα συνεχίσει να ανταγωνίζεται μοντέλα όπως η ΒΜW X1 και Mercedes-Benz GLA θα αλλάξει σε ένα από τα πιο βασικά του στοιχεία, το πλαίσιο, καθώς θα αφήσει πίσω το σασί που βασίζεται στο Golf 5ης γενιάς και θα υιοθετήσει την πιο σύγχρονη πλατφόρμα MQB του γκρουπ. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει σαφώς μικρότερο βάρος, μεγαλύτερους χώρους και την δυνατότητα να ενσωματώσει τους νέους κινητήρες της εταιρίας.
Κάτι που σημαίνει ότι σίγουρα θα υπάρχει μία plug-in υβριδική έκδοση e-tron, που θα συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων TSi με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Αργότερα είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει μία πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου, το οποίο θα μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το ανανεωμένο VW e-Golf.
Στην άλλη άκρη του φάσματος θα υπάρξει σίγουρα μία έκδοση RSQ3 με την τελευταία γενιά του πεντακύλινδρου τούρμπο κινητήρα των 400 ίππων, σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Ενώ η υπόλοιπη γκάμα θα συμπληρωθεί με αρκετά από τα υπάρχοντα μοτέρ της εταιρίας, πετρελαίου και βενζίνης.
Σε ότι αφορά την σχεδίαση, αν και είναι νωρίς ακόμα, είναι προφανές ότι θα ακολουθήσει -κατά πάγια τακτική της εταιρίας- την αισθητική προσέγγιση του νέου Q5 ενώ σημαντικές αλλαγές θα υπάρχουν στο εσωτερικό, όπου η εταιρία θα παρουσιάσει το Virtual Cockpit, ένα εντελώς διαφορετικό ταμπλό και ότι πιο εξελιγμένο θα έχει διαθέσιμο η Αudi σε ότι αφορά το σύστημα infotainment.
Παναγιώτης Τριτάρης
