Σύνδεση

Featured

To Mokka είναι το πιο ενδιαφέρον Opel εδώ και χρόνια

Μπορεί το Corsa να είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που παρουσιάστηκε μετά την ένταξη της στο γαλλικό όμιλο της PSA, που με τη σειρά της εντάχθηκε στην πορεία στη Stellantis, αλλά αυτό που σηματοδοτεί την πραγματικά νέα εποχή για τη γερμανική εταιρεία είναι το Mokka.

Που σε σχέση με τον προκάτοχό του δεν έχασε μόνο το X στην ονομασία του αλλά έχει αλλάξει τα πάντα. Από την εμφάνιση μέχρι και αυτά που υπάρχουν κάτω από το αμάξωμα.

Από το ομολογουμένως όμορφο αμάξωμα του Mokka, που δείχνει πολύ πιο φαρδύ από ότι είναι στην πραγματικότητα. Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές της μάρκας τόνισαν ιδιαίτερα το SUV στυλ του Μokka, χάρη και στη μεγάλη απόστασή του από το έδαφος, ενώ στην αναγνωρισιμότητα αλλά και την ταυτότητά του συμβάλλει φυσικά και η νέα μάσκα Vizor.

Με όλα αυτά μαζί το νέο Mokka ή αν προτιμάτε το πρώτο δείγμα γραφής των νέων Opel δείχνει νεανικό και δυναμικό.

Και παρόλο που υπολείπεται 12,5 εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του (μήκος: 4,151 μέτρα), δεν υστερεί καθόλου από πλευράς χώρων. Ούτε για όσους κάθονται στο πίσω κάθισμά του ούτε και για το πορτμπαγκάζ του. Το πιο σημαντικό εδώ όμως είναι πως ο αέρας εκμοντερνισμού πνέει και στο εσωτερικό. Με ένα ωραίο όσο και high tech ταμπλό, με ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment που επιπλέον έχει μια καλοδεχούμενη κλίση προς τον οδηγό.

Έτσι λοιπόν το Mokka πείθει πέρα από τους εξωτερικούς παρατηρητές και τους επιβάτες του πως πρόκειται για το αυτοκίνητο που εγκαινιάζει τη νέα εποχή της Opel. Σύγχρονο και νεανικό, με δύο επιβάτες να μετακινούνται με άνεση και τον ενδεχόμενο τρίτο να πρέπει να κάνει κάποιες μικρές παραχωρήσεις και με ένα πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται από τα 350 έως τα 1.105 λίτρα (Mokka-e από 310 έως 1.060 λίτρα).

Από κει και πέρα υπάρχουν όλα τα συστήματα διασύνδεσης καθώς και αυτά της υποβοήθησης του οδηγού.

Σημαντικό είναι και το ότι το Mokka είναι ενδιαφέρον και στο δρόμο -είτε πρόκειται για την έκδοσή του με τον κινητήρα βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 130 ίππων του πρώην πια ομίλου της PSA και νυν Stellantis είτε για την πλήρως ηλεκτρική Mokka-e.

H τελευταία κινείται από το γνωστό ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης της PSA -τον ηλεκτρικό κινητήρα των 136 ίππων και τη μπαταρία των 50 kWh. Που εξασφαλίζει μια ικανοποιητική αυτονομία γύρω στα 300 χιλιόμετρα, φορτίζει αρκετά γρήγορα ειδικά με τον πιο μεγάλο των εσωτερικών φορτιστών και βέβαια επιταχύνει άμεσα το Mokkα-e, με το παραμικρό πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Όπως περιμένει κανείς άλλωστε από ένα EV τελευταίας γενιάς.

Πολύ καλή απόκριση στο γκάζι υπάρχει και στην έκδοση με τον 1.2 των 130 ίππων, ειδικά σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων που είναι καλά προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης του τρικύλινδρου.

Ενδιαφέρουσες είναι και οι επιδόσεις (0-100 σε 9,2 δεύτερα, τελική ταχύτητα 200 χλμ./ ώρα), ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το βάρος του πεντάθυρου αμαξώματος που περιορίζεται περίπου στα 1.300 κιλά. Άξιο λόγου και αναφορά το ότι είναι κατά 120 κιλά μικρότερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου.

Γρήγορο, παρά το ότι το βάρος του είναι κατά 300 κιλά μεγαλύτερο, είναι φυσικά και το Mokka-e (0-100 σε 9,0), ενώ εδώ η τελική για λόγους διατήρησης του ενεργειακού περιεχομένου της μπαταρίας δεν ξεπερνά τα 150 χλμ./ ώρα. 

Πάντως και το ηλεκτρικό μικρό SUV της Opel κρύβει καλά το (μεγαλύτερο) βάρος του, ενώ σε κάθε περίπτωση το Mokka και καλά στημένο είναι με καλά περιθώρια πρόσφυσης και ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης από την ανάρτηση.

Που δεν θα κουράσει ούτε και αν ο δρόμος δεν είναι σε καλή κατάσταση ούτε και μετά από αρκετά χιλιόμετρα, ενώ ταυτόχρονα ελέγχονται καλά οι κινήσεις του αμαξώματος και οι κλίσεις του αμαξώματος δεν ενοχλούν.

Το Opel Mokka με τον 1.2 των 130 ίππων ξεκινά από τις 20.500 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, ενώ το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει 2.500 ευρώ επιπλέον. Το ηλεκτρικό Mokka-e κοστίζει από 34.600 ευρώ από τις οποίες αφαιρείται η επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».

  OPEL MOKKA 1.2T 130 PS ΟPEL MOKKA-E
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.151×1.791×1.534 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.557 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 350- 1.105 λίτρα 310-1.060 λίτρα
Bάρος: 1.295 κιλά 1.598 κιλά
Κινητήρας 1.199 κ.εκ., 3 κύλινδροι, turbo βενζίνης Ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης με μπαταρία 50 kWh
Ισχύς: 130 PS/ 5.500 σ.α.λ.  136 PS (100 kW)
Ροπή: 230 Nm/ 1.750 σ.α.λ.  260 Nm
0-100, Τελική: 9,2”, 200 χλμ./ ώρα  9,0”, 150 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση (WLTP): 5,9 λίτρα/ 100 χλμ.  17,4 kWh/ 100 χλμ.
CO2 (WLTP) : 134 γραμμάρια/ χλμ.  0
Τέλη: 86 €  0
Τιμή: από 20.500 € (από 23.000 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο) από 34.600 ευρώ

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Κάπως έτσι θα είναι το νέο Kia Sportage; (Video)

Featured

Δείτε το αστείο video της Mercedes-Benz για το αυτόνομο παρκάρισμα

Featured

Αυτή είναι η συλλεκτική Toyota GR Supra Jarama Racetrack Edition

Featured

Πόσο μειώθηκε η τιμή της ηλεκτρικής BMW iX3 στην Ελλάδα;

BMW




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup