Σύνδεση

Featured

To LF-Z Electrified Concept δείχνει το μέλλον της Lexus

Το πρωτότυπο με την ονομασία LF-Z Electrified Concept που παρουσίασε η Lexus αποτελεί μια πρώτη προσέγγιση τόσο του μοντέλου παραγωγής που θα παρουσιαστεί το 2025 όσο και της γενικότερης αισθητικής αλλά και προσανατολισμού της γκάμας της.

Η οποία τότε, που δεν είναι και πολύ μακριά, θα αποτελείται από 20 συνολικά μοντέλα, τα 10 από τα οποία θα είναι ηλεκτρικά. Ταυτόχρονα πρόθεσή της είναι να διερευνήσει και νέες κατηγορίες, με ότι αυτό σημαίνει, πέρα από τις λιμουζίνες, τα κουπέ και τα SUV.

Γεγονός πάντως είναι πως το LF-Ζ έχει αρκετά κοινά με το concept LF-30 που προηγήθηκε -όχι όμως και τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω- ενώ με 4,88 μέτρα μήκους είναι ελαφρώς μικρότερο. Στα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα περιλαμβάνεται η καθοδική κλίση της οροφής και η ανοδική της βασικής γραμμής του αμαξώματος, ενώ μοναδικό στοιχείο είναι το πτερύγιο οροφής. Που παραπέμπει στα Tatra T77 και T87 της δεκαετίας του ’30, αλλά είναι αβέβαιο αν διατηρηθεί στο μοντέλο παραγωγής.  

Από και κει πέρα υπάρχουν ζάντες των 22 ιντσών, που χάρη στα μαύρα προστατευτικά των τροχών δείχνουν ακόμα πιο μεγάλες και δημιουργούν μια off road αίσθηση.

Το εσωτερικό του LF-Z αποτελεί εξέλιξη αυτού του LF-30 και το ταμπλό του, με το «χωστό» πίνακα οργάνων δείχνει ιδιαίτερα φουτουριστικό. Αίσθηση που ενισχύεται και άλλο από τις τρισδιάστατες απεικονίσεις του Head Up Display (HUD).

[ngg src=”galleries” ids=”5551″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″] 

Η βάση του LF-Z Electrified Concept βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο ειδικά εξελιγμένο για ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες, από ένας σε κάθε άξονα, αποδίδουν συνδυαστικά 544 ίππους και 700 Nm. Η μπαταρία των 90 kWh στο δάπεδο εξασφαλίζει αυτονομία 600 χιλιομέτρων κατά WLTP, ενώ το SUV των 2,1 τόνων έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ ώρα και επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε μόλις 3,0 δεύτερα.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι η τετρακίνηση Direct 4, με τη συνολική ροπή να κατανέμεται ανεξάρτητα σε κάθε τροχό. Αυτό επιτρέπει στους εξωτερικούς τροχούς κάθε καμπής να περιστρέφονται πιο γρήγορα από τους εσωτερικούς, γεγονός που μειώνει την ακτίνα στροφής.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured