Σύνδεση

Featured

Το ηλεκτρικό Toyota C-HR θα μοιάζει πολυ με το πρωτότυπο bZ Compact

H Toyota έχει ξεκινήσει την επίθεσή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έτσι μετά τα bZ4X κάποια στιγμή και σαφέστατα όχι πριν το 2023 σειρά θα πάρει η EV εκδοχή του C-HR. Αν θα το αντικαταστήσει πλήρως ή αν θα διατίθεται παράλληλα με τις εκδόσεις με θερμικό κινητήρα, συμβατικές και υβριδικές, είναι ακόμα άγνωστο.

Μια πρώτη γεύση του ηλεκτρικού C-HR είναι το πρωτότυπο bZ Compact, που παρουσιάστηκε στην… ομαδική πρεμιέρα των concepts της ιαπωνικής εταιρείας.

Κρίνοντας από αυτό λοιπόν το ενδιαφέρον σχήμα του C-HR με την έντονη κλίση της οροφής και τα χαρακτηριστικά μικρά παράθυρα αναμένεται να εξελιχθεί και άλλο και να αποκτήσει και άλλα σχεδιαστικά γνωρίσματα.

Η βάση του θα είναι το νέο πλαίσιο e-TNGA, ενώ θα υιοθετεί, με μικρές διαφοροποιήσεις, το σύστημα πρόωση του μεγαλύτερου bZ4X. Έτσι η βασική έκδοση θα είναι και εδώ προσθιοκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα που στο τελευταίο αποδίδει 204 ίππους και 265 Nm. Από πλευράς επιδόσεων εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 8,4 δεύτερα και τελική 160 χλμ./ώρα.

Η τετρακίνητη έκδοση θα έχει δύο κινητήρες των 80 kW (109 ίπποι) και συνδυαστικά 218 ίππους, ενώ εδώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,7 δεύτερα. Το σύστημα… μετάδοσης θα είναι το καλωδιακό XMode με διάφορα προγράμματα κίνησης (snow/ mud, deep snow, mud -έως τα 20 χλμ./ώρα) και Grip Control για εκτός δρόμου (έως 10 χλμ./ώρα).

Η μπαταρία θα έχει μάλλον και εδώ χωρητικότητα 71,4 kWh και θα εξασφαλίζει αυτονομία που θα φτάνει μέχρι και τα 450 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ η Toyota εγγυάται για απώλεια μόλις 10% μέσα σε μία δεκαετία ή μετά από 240.000 χιλιόμετρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured