Σύνδεση

Featured

Το ηλεκτρικό Toyota C-HR θα μοιάζει πολυ με το πρωτότυπο bZ Compact

H Toyota έχει ξεκινήσει την επίθεσή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έτσι μετά τα bZ4X κάποια στιγμή και σαφέστατα όχι πριν το 2023 σειρά θα πάρει η EV εκδοχή του C-HR. Αν θα το αντικαταστήσει πλήρως ή αν θα διατίθεται παράλληλα με τις εκδόσεις με θερμικό κινητήρα, συμβατικές και υβριδικές, είναι ακόμα άγνωστο.

Μια πρώτη γεύση του ηλεκτρικού C-HR είναι το πρωτότυπο bZ Compact, που παρουσιάστηκε στην… ομαδική πρεμιέρα των concepts της ιαπωνικής εταιρείας.

Κρίνοντας από αυτό λοιπόν το ενδιαφέρον σχήμα του C-HR με την έντονη κλίση της οροφής και τα χαρακτηριστικά μικρά παράθυρα αναμένεται να εξελιχθεί και άλλο και να αποκτήσει και άλλα σχεδιαστικά γνωρίσματα.

Η βάση του θα είναι το νέο πλαίσιο e-TNGA, ενώ θα υιοθετεί, με μικρές διαφοροποιήσεις, το σύστημα πρόωση του μεγαλύτερου bZ4X. Έτσι η βασική έκδοση θα είναι και εδώ προσθιοκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα που στο τελευταίο αποδίδει 204 ίππους και 265 Nm. Από πλευράς επιδόσεων εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 8,4 δεύτερα και τελική 160 χλμ./ώρα.

Η τετρακίνητη έκδοση θα έχει δύο κινητήρες των 80 kW (109 ίπποι) και συνδυαστικά 218 ίππους, ενώ εδώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 7,7 δεύτερα. Το σύστημα… μετάδοσης θα είναι το καλωδιακό XMode με διάφορα προγράμματα κίνησης (snow/ mud, deep snow, mud -έως τα 20 χλμ./ώρα) και Grip Control για εκτός δρόμου (έως 10 χλμ./ώρα).

Η μπαταρία θα έχει μάλλον και εδώ χωρητικότητα 71,4 kWh και θα εξασφαλίζει αυτονομία που θα φτάνει μέχρι και τα 450 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ η Toyota εγγυάται για απώλεια μόλις 10% μέσα σε μία δεκαετία ή μετά από 240.000 χιλιόμετρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi