Η Honda θέλει να υιοθετήσει για το ηλεκτρικό της μίνι μια λογική ανάλογη με αυτήν που χρησιμοποιεί η Apple για τα δικά της προϊόντα. Έτσι όπως minimal και απλό είναι ο σχεδιασμός του έτσι και το όνομά του είναι απλά «e», ενώ οι διαστάσεις του -πιο μικρό από ένα Jazz και πιο ψηλό από ένα Mini- εξασφαλίζουν την πρακτικότητα που οφείλει να έχει ένα αυτοκίνητο πόλης.
Με αυτήν την παραδοχή η αυτονομία των 200 πραγματικών χιλιομέτρων που εξασφαλίζουν οι μπαταρίες της Panasonic επαρκεί απόλυτα για τις αστικές μετακινήσεις, ενώ σε ταχυφορτιστή το 80% της χωρητικότητας επιτυγχάνεται σε μόλις 30 λεπτά.
Αντίστοιχα minimal είναι και το high tech ταμπλό με τη διπλή οθόνη και τις πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης. Από κει και πέρα το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο, θα χρησιμοποιείται σε μίνι και υπερ- μίνι ενώ χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Το Honda e θα ξεκινήσει να παράγεται σε μερικούς μήνες στην Ιαπωνία, ενώ προς τα τέλη του έτους θα είναι διαθέσιμο και στην Ευρώπη. Όσο για την τιμή του δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί αλλά μάλλον δεν θα είναι πιο φτηνό από το e-Up! της Volkswagen.