Σύνδεση

Featured

Το Geely Jiyue 01 πετά το γάντι στο Tesla Model Y

Παρά την κυριαρχία της Tesla στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, ο ανταγωνισμός στην αγορά εντείνεται. Η BYD πούλησε πρόσφατα σχεδόν τον ίδιο αριθμό ηλεκτρικών οχημάτων όπως και η Tesla, ενώ αρκετοί άλλοι κατασκευαστές παρουσιάζουν νέα μοντέλα για να ανταγωνιστούν την Tesla, η οποία μειώνει συνεχώς τις τιμές της.

Ένας από αυτούς τους ανταγωνιστές, συγκεκριμένα για το Model Y, είναι το Geely Jiyue 01. Που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Baidu, προσφέρει περισσότερες λειτουργίες, μια μεγαλύτερη οθόνη infotainment και τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης με κάμερες.

Ταυτόχρονα ενώ είναι και πιο φθηνό από το Model Y που ξεκινά στην Κίνα από τις 34.000 ευρώ ενώ αντίστοιχα το Geely Jiyue 01 κοστίζει από 32.000 ευρώ.

Η έκδοση 01 Max διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων, που εξασφαλίζει ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,2 δεύτερα, ενώ μπορεί να διανύσει έως 550 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας LFP του χωρητικότητας 71,4 kWh.

Με συν 5.800 ευρώ μπορεί κανείς να επιλέξει την μπαταρία λιθίου των 100 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 720 χιλιόμετρα και μειώνει το χρόνο για το 0-100 στα 6,9 δεύτερα. 

Η έκδοση Max Performance έχει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 544 ίππων, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δεύτερα και αυτονομία 660 χιλιομέτρων με τη μπαταρία των 100 kWh.

Το Jiyue 01 διαθέτει πόρτες χωρίς πλαίσια, χωρίς εξωτερικές χειρολαβές και μια διακριτική ενεργητική πίσω αεροτομή. Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό, με ένα πάνελ που διαθέτει οθόνες ανάλυσης 6Κ και γρήγορο επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 8295. Όπως φαίνεται στη φωτογραφία, δύο άτομα παίζουν ένα βιντεοπαιχνίδι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με τον έναν να χρησιμοποιεί το τιμόνι για τον έλεγχο του αυτοκινήτου, ενώ ο άλλος χρησιμοποιεί ένα παραδοσιακό χειριστήριο παιχνιδιών.

Με το φωνητικό έλεγχο SIMO μπορεί να ελέγχει κανείς διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών παραθύρων, ενώ η Baidu έχει εξελίξει δύο διαφορετικά πακέτα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3, χρησιμοποιώντας επτά κάμερες 8 MP, τέσσερεις κάμερες 3 MP, 12 αισθητήρες υπερήχων και πέντε ραντάρ.  

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured