Μπορεί η Chevrolet πριν από λίγο μόλις καιρό να παρουσίασε τη 2η γενιά του Volt, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχει καθαρίσει με τον προκάτοχό του. Κι αυτό γιατί το πρώτο τετράμηνο κατόρθωσε να πουλήσει μόλις 2.770 αυτοκίνητα, κάτι που σημαίνει πως της έχουν μείνει αμανάτι 6.000 Volt 1ης γενιάς. Μάλιστα, αμερικανική ιστοσελίδα αναφέρει πως τώρα είναι η ευκαιρία να αγοράσει κανείς ένα Volt, καθώς η τιμή του έχει πέσει στα περίπου 30.000 δολάρια, δίχως τις φοροαπαλλαγές. Ενδεικτικά να πούμε πως το καινούργιο Volt του 2016 κοστίζει περίπου 26.500 δολάρια με την επιδότηση των 25.000 δολαρίων στην ευαισθητοποιημένη στον τομέα αυτό Καλιφόρνια.
Οι φήμες λένε πως ο υποψήφιος αγοραστής δεν αντιμετωπίζει πλέον με τόσο ενθουσιασμό ένα ηλεκτρο- υβριδικό μοντέλο όπως στο παρελθόν και στο ταμείο το συγκρίνει με ένα συμβατικό. Ειδικά από τη στιγμή που και αισθητικά γίνονται όλα και πιο συμβατικά. Παράλληλα υπάρχει μια θεωρία που λέει πως τα προηγμένα τεχνολογικά μοντέλα παλιώνουν πολύ πιο γρήγορα. Κάτι σαν τα smartphone δηλαδή, με αποτέλεσμα κανείς να μη θέλει να αγοράσει ένα προηγούμενης γενιάς από τη στιγμή που το καινούργιο κοστίζει πάνω κάτω τα ίδια.
Γιάννης Σκουφής
