Σύνδεση

BMW

To ΒΜW i3 Rex φτάνει στο τέλος του

Η BMW ξεκίνησε νωρίς την ενασχόλησή της με τα ηλεκτρικά μοντέλα, και το i3 υπήρξε μία πρωτοποριακή κίνηση, έστω και αν ήταν ακριβό και με μικρή αυτονομία. Το τελευταίο ήρθε να καλύψει μία έκδοση με μικρό κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος φόρτιζε την μπαταρία, χωρίς να υπάρχει το άγχος της ανάγκης φόρτισης.

Η ιδέα ήταν αρκετά έξυπνη κάνοντας το αυτοκίνητο αρκετά λειτουργικό. Όμως σύμφωνα με την εταιρία, εκπλήρωσε πλέον τον σκοπό του, και δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσει να κατασκευάζεται.

Όπως δήλωσε το στέλεχος της εταιρίας Jan Freimann, υπεύθυνος για της μπαταρίες και το e-mobility, το i3 REX δεν έχει μέλλον. “Η ιδέα πίσω από το Range Extender ήταν να βγάλει από τους καταναλωτές το άγχος της φόρτισης. Τώρα όμως, με την αύξηση των ταχυφορτιστών μία τέτοια προσέγγιση δεν είναι επιθυμητή”.

Πάντως και η υπόλοιπη γκάμα του i3 φαίνεται να οδεύει προς την ολοκλήρωση της καριέρας της έστω και αν θα υπάρξει μία ακόμα αναβάθμιση της μπαταρίας μέσα στην επόμενη χρονιά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup