Σύνδεση

Audi

Πόσο λέτε ότι ζυγίζει το θωρακισμένο Audi A8 L Security;

Στη Ρωσία κάποιοι μάλλον νοιώθουν ότι απειλούνται ιδιαίτερα και έτσι η Audi παρουσίασε εκεί μια νέα θωρακισμένη έκδοση της κορυφαίας λιμουζίνας της, του Α8 και μάλιστα στην έκδοσή του L με το μεγάλο μεταξόνιο.

Οι προδιαγραφές θωράκισής τους είναι της κλάσης VR9 για τα μεταλλικά στοιχεία του αμαξώματος και της κλάσης 10 για τα κρύσταλλα, πράγμα που σημαίνει πως αντέχει και σε επιθέσεις με χειροβομβίδες καθώς και σε συνεχή πυρά. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα σύστημα πυρόσβεσης με ακροφύσια και κάτω από το αμάξωμα, στους θόλους των τροχών, στο χώρο του κινητήρα και στο ρεζερβουάρ. Επίσης στο πορτμπαγκάζ υπάρχει ένα επίσης θωρακισμένο κουτί που προστατεύει τα ηλεκτρονικά για την επικοινωνία μαζί με μια επιπλέον μπαταρία.

Αν για κάποιο λόγο οι πόρτες έχουν μπλοκάρει υπάρχει σύστημα που με έκρηξη διαλύει τους μεντεσέδες τους που όσο είναι στο εσωτερικό μπορούν να τις ρίξουν και να βγουν, ενώ αν εντοπιστεί μόλυνση στον αέρα του περιβάλλοντος κλείνουν αυτόματα οι αεραγωγοί και για περιορισμένο χρονικό διάστημα υπάρχει τροφοδοσία με κατάλληλο μίγμα οξυγόνου.

Τα run flat ελαστικά επιτρέπουν την κίνηση για περίπου 80 χιλιόμετρα με ταχύτητα 80 χλμ./ ώρα, ενώ ο κινητήρας είναι ο bi-turbo V8 του S8 με τους 571 ίππους και τα 800 Nm. Βέβαια εδώ έχει σαφώς πιο βαρύ έργο, μιας και το θωρακισμένο Audi A8 L ζυγίζει σχεδόν τέσσερις τόνους κενό -για την ακρίβεια 3.875 κιλά και έτσι για το 0-100 απαιτούνται συνολικά 6,3 δεύτερα, δηλαδή 2,5 περισσότερα σε σχέση με τη στάνταρ έκδοση. Επίσης και πάλι λόγω βάρους η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 και όχι στα 250 χλμ./ ώρα/.

Όσο για τη τιμή του υπολογίστε από 700.000 ευρώ χωρίς τον επιπλέον εξοπλισμό, ενώ ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 3 έως και 6 μήνες.

[ngg src=”galleries” ids=”5203″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured