Σύνδεση

Audi

To A6 e-tron Concept μας δίνει μία πρώτη γεύση για τα επόμενα ηλεκτρικά Audi

Μετά τo Q4 e-tron και το e-tron GT η Αudi συνεχίζει την παρουσίαση ηλεκτρικών μοντέλων, αυτή τη φορά με την μορφή ενός πρωτότυπου στην έκθεση της Σαγκάης. Το Α6 e-tron Concept διαθέτει σχεδόν τις ίδιες διαστάσεις με το A6, με το μήκος να φθάνει τα 4,96 μέτρα και είναι το πρώτο το οποίο θα βασίζεται στο πλαίσιο PPΕ. Που έχει εξελιχθεί μαζί με την Porsche ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα και στο οποίο θα βασίζονται και τα νέα Q5 e-tron, Q6 e-tron καθώς και η καινούργια Porsche Macan. Τα πρώτα αυτοκίνητα με αυτό το πλαίσιο θα παρουσιαστούν μέσα στο 2022.

Το συγκεκριμένο concept μοιάζει αρκετά με το A6 που βγαίνει για την αγορά της Κίνας με μεγαλύτερο μεταξόνιο και έχει πέμπτη πόρτα, κάτι που το φέρνει πιο κοντά στο Α7 Sportback αλλά η Audi επιμένει να το ονομάζει Α6. Και σχεδιαστικά ακολουθεί πιο συμβατικούς δρόμους από τις τελευταίες ηλεκτρικές προσπάθειες της εταιρείας, όντας ένα εξαιρετικά δυναμικό σχήμα με κορυφαία αεροδυναμική, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,22.

Η μάσκα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή με τα πολύ λεπτά LED φώτα που μάλιστα λειτουργούν και σαν προβολείς, έτσι ώστε μέσα από ένα app στο κινητό μπορούν να προβάλλουν video game σε έναν τοίχο όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο.

Στο πίσω μέρος υπάρχει η κλασική πλέον φωτιζόμενη OLED μπάρα από άκρη σε άκρη του οχήματος με τα φώτα να μπορούν να πάρουν διάφορα μοτίβα.

Το συγκεκριμένο concept εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική απόδοση 476 ίππων και 800 Nm. Ο χρόνος που ανακοινώνεται επίσημα για το 0-100 χλμ./ώρα είναι μικρότερος από 4,0 δεύτερα. Όπως είναι φυσικό διαθέτει τετρακίνηση και πνευματική ανάρτηση, ενώ η μεγάλη μπαταρία των 100 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο και υποστηρίζει φόρτιση με ισχύ έως και 270 kW. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 300 χιλιομέτρων μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά ενώ μπορεί να φθάσει από το 5 στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.

Με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη καλύπτει 700 χιλιόμετρα με βάση το πρότυπο WLTP. Προς το παρόν το συγκεκριμένο πρωτότυπο μπορούμε να το δούμε μόνο στο αμάξωμά του, καθώς η εταιρία δεν έχει ετοιμάσει και το σαλόνι, το οποίο υπάρχει μόνο ως σκίτσο.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured