Σύνδεση

Featured

To πλήρως αυτόνομο και ηλεκτρικό Volvo 360c θέλει να καταργήσει τα μικρής διάρκειας αεροπορικά ταξίδια

Η αυτόνομη οδήγηση θα αλλάξει σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό την αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, αλλά και τις συνήθειες μας. Για παράδειγμα γιατί να μετακινηθείς με το αεροπλάνο για μικρά ταξίδια χάνοντας χρόνο -υπολογίζεται το σύνολο της διαδικασίας, από την προσέλευση στο αεροδρόμιο, τους ελέγχου ασφαλείας, η πτήση κ.λπ.- και να μην χρησιμοποιήσεις ένα αυτόνομο όχημα; Το οποίο θα προσφέρει υπηρεσίες πόρτα- πόρτα;

Αυτά σκέφτηκε και η Volvo και παρουσίασε το πρωτότυπο 360c, που μπορεί να αποτελέσει έναν προσοδοφόρο ανταγωνιστή στις σύντομες πτήσεις, τομέα που αποτιμάται σε πολλά δισεκατομμύρια δολάρια. Και αυτό γιατί θα είναι αυτόνομο 5ου επιπέδου, δηλαδή δεν απαιτείται καν η παρουσία οδηγού και για αυτό δεν θα έχει τιμόνι, ηλεκτρικό και γρήγορο, μιας και θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι και 300 χλμ./ ώρα. Την ίδια στιγμή διαθέτει και μια ευέλικτη καμπίνα η οποία εύκολα μετατρέπεται από γραφείο σε lounge και από playroom σε υπνοδωμάτιο!

Ταυτόχρονα το 360c προτείνει ένα παγκόσμιο πρότυπο ασφαλείας για την επικοινωνία των αυτόνομων οχημάτων με τους άλλους χρήστες του δρόμου. Καθώς η αυτόνομη τεχνολογία θα εφαρμοστεί σταδιακά, τα πλήρως αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό θα κινούνται σε ένα μικτό περιβάλλον, όπου θα μοιράζονται το δρόμο με χρήστες συμβατικών οχημάτων. Σε αυτές τις κυκλοφοριακές συνθήκες, όπου δεν θα υπάρχει οπτική επαφή μεταξύ των οδηγών, ώστε να δηλώνουν ο ένας στον άλλον τις προθέσεις τους, είναι πολύ σημαντικό το πώς τα οχήματα θα επικοινωνούν μεταξύ τους.

Έτσι οι μηχανικοί ασφαλείας της Volvo εξόπλισαν το πρωτότυπο με ένα σύστημα που περιλαμβάνει εξωτερικούς ήχους, χρώματα, οπτικά βοηθήματα και συνδυασμό όλων των παραπάνω, ώστε το αυτοκίνητο να επικοινωνεί τις προθέσεις του στους άλλους χρήστες του δρόμου.  

Επιπλέον, οι ειδικοί της Volvo Cars εξέτασαν το πώς οι διαφορετικές θέσεις επιβατών μπορούν να επιδράσουν στην ασφάλεια. Όταν το 360c λειτουργεί ως περιβάλλον για ύπνο, μια ειδική κουβέρτα ασφαλείας παίζει το ρόλο ενός μελλοντικού συστήματος πρόσδεσης που δουλεύει όπως η ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, με τη διαφορά ότι προσαρμόζεται σε ανθρώπους που ταξιδεύουν ξαπλωμένοι.

Γιάννης Σκουφής

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”4300″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Corinne

    08/09/2018 στις 09:36

    Wow, superb blopg layout! How ong have you been blogging
    for? you make blogging look easy. The overall look of your weeb site iis wonderful,
    as well as the content! http://Us.member.uschoolnet.com/register_step1.php?_from=jograunke.com.br

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured