Σύνδεση

Featured

Το 2018 ήταν το ζενίθ για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης;

Το ζενίθ στην προκειμένη έχει δύο αναγνώσεις, μιας και αναφέρεται τόσο στην τεχνολογική πρόοδο που σημείωσαν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης ή ΜΕΚ (μηχανές εσωτερικής καύσης) όσο και στον όγκο των πωλήσεών τους. Σε παγκόσμιο φυσικά επίπεδο.

Γεγονός είναι και όπως δείχνουν σήμερα τα πράγματα τα επόμενα χρόνια θα κατασκευάζονται όλο και περισσότερα αυτοκίνητα με κάποιας μορφής υβριδική τεχνολογία, ενώ και πάλι με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, σε μια 20ετία τον πρώτο λόγο αναμένεται να τον έχει η ηλεκτροκίνηση. Είτε με plug-in υβριδικά μοντέλα είτε με καθαρόαιμα ηλεκτρικά.

Χαρακτηριστικές ως προς αυτό είναι οι δηλώσεις του Felipe Munoz, παγκόσμιου αναλυτή της Jato Dynamics, στους Financial Times, ο οποίος είπε πως «πιθανότατα το 2018 ήταν η κορυφαία χρονιά, με βάση τις παγκόσμιες πωλήσεις μέχρι και τον Οκτώβριο, για μοντέλα που κινούνται αποκλειστικά με μηχανές εσωτερικές καύσης, ενώ αναμένονται οι εκτιμήσεις για το Νοέμβριο και το Δεκέμβριο».

Ταυτόχρονα ο Munoz επισημαίνει πως οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με ΜΕΚ θα αρχίσουν να απειλούνται από το 2022 όταν θα ξεκινήσουν να πωλούνται σε μαζικό επίπεδο νέα και κυρίως πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για να δούμε τι θα δούμε, αν και η δική μας αίσθηση είναι πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανεξαρτήτως τύπου καυσίμου, θα δηλώνουν το παρόν για αρκετά χρόνια ακόμα.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured