Σύνδεση

Featured

Μεταχειρισμένο: Πιο παλιό με λίγα χιλιόμετρα ή νεότερο με περισσότερα;

Όταν υπάρχουν τα χρήματα για την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου, τα πράγματα είναι σχετικά εύκολα: Ελέγχεις τα οικονομικά σου, προσδιορίζεις τις ανάγκες σου, βλέπεις τι σου αρέσει, συγκρίνεις ότι πρέπει να συγκρίνεις -εξοπλισμούς, χρηματοδοτικά κ.λπ.- και κάπως καταλήγεις κάπου.

Στην περίπτωση της αγοράς ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου όμως χρειάζεται επιπλέον κάτι πολύ σημαντικό: τύχη!

Καθημερινά προσφέρονται εκατοντάδες μεταχειρισμένα τόσο από ιδιώτες όσο και από μάντρες μεταχειρισμένων. Προφανώς, η πιο σίγουρη λύση είναι η απευθείας αγορά από ιδιώτη και αφότου εξακριβωθεί η κατάσταση του αυτοκινήτου από κάποιον ειδικό. Αλλά και στις μάντρες μπορεί κανείς να βρει (μετά από πολύ ψάξιμο) το αυτοκίνητο που αναζητά και αφού το έχει ελέγξει προσεκτικά.

Αλλά εδώ δεν θα εξετάσουμε από που μπορεί κανείς να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο μιας και το ερώτημα μας είναι άλλο και μετά από διάφορα emails που λαμβάνουμε κατά καιρούς θα επιχειρήσουμε να ρίξουμε λίγο φως για το τι συμφέρει. Πιο παλιό μεταχειρισμένο με αναλογικά λίγα χιλιόμετρα ή πιο νέο με περισσότερα;

H απάντηση κάθε άλλο παρά απλή είναι καθώς καθορίζεται πάντοτε από την τιμή της προσφοράς και το παζάρι που συνήθως είναι μέρος της όλης διαδικασίας. Αν υποθέσουμε πως βρίσκει κανείς ένα μεταχειρισμένο, π.χ. 10ετίας με 80.000 έως 100.000 χιλιόμετρα, σε καλή τιμή και κατάσταση θα μπορούσε να θεωρηθεί ευκαιρία. Και αυτό επειδή λογικά η τιμή του δεν θα μπορούσε να είναι πολύ πιο υψηλή από τον αντίστοιχο μέσο όρο. Φυσικά, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η κατάσταση στην οποία βρίσκεται, καθώς ίσως να χρειάζεται καινούργια λάστιχα, αλλαγή δίσκου, αντικατάσταση αμορτισέρ κ.λπ.

Στον αντίποδα, ίσως να είναι πιο συμφέρουσα η επιλογή ενός πιο νέου ηλικιακά μοντέλου, π.χ. 5ετίας, και ας έχει τα ίδια χιλιόμετρα. Αν υποθέσουμε πως υπάρχουν τα σωστά σέρβις δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον κινητήρα.

Ακόμη και αν απαιτούνται οι παραπάνω επισκευές, ένα νέας γενιάς αυτοκίνητο έχει συνήθως καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά, πληρέστερο εξοπλισμό με νέα συστήματα ασφάλειας και γενικότερα αναβαθμισμένες προδιαγραφές. Οπότε θεωρητικά, όλα αυτά θα μπορούσαν να γείρουν την πλάστιγγα περισσότερο προς τη μεριά ενός πιο σύγχρονου αυτοκινήτου. Και ας έχει τα διπλάσια αναλογικά χιλιόμετρα, και ας είναι λίγο πιο ακριβό. Αρκεί, βέβαια, να υπάρχουν τα χρήματα…

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Nissan Qashqai, στην Ελλάδα από το Μάιο (Video)

Featured

Η τριαξονική Mercedes G63 AMG 6×6 είναι ιδανική για την κακοκαιρία και κοστίζει μια περιουσία

AMG

Tετρακύλινδρη, 2.000 κυβικών και με 550 ίππους η νέα Mercedes-AMG C 63

AMG

Αυτή είναι η νέα, μικρή Mercedes C-Class που έχει αέρα S-Class (Video)

Featured




Video: Honda e




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup