Σύνδεση

BMW

Tέλος τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη από τα σπορ μοντέλα της BMW

Το τμήμα M της BMW, αποφάσισε να απομακρυνθεί από τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη (DCT) στα σπορ μοντέλα της. Αντ’ αυτού, θα δώσει προτεραιότητα στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με μετατροπείς ροπής.

Ο Dirk Hacker, επικεφαλής ανάπτυξης της BMW M, δήλωσε ότι τα DCT είναι πλέον ξεπερασμένα και θα επικεντρωθούν σε χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, ενδεχομένως με ηλεκτροκίνηση στο μέλλον.

Η απόφαση αυτή ελήφθη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της επόμενης γενιάς της M5, όπου διαπιστώθηκε ότι τα παραδοσιακά αυτόματα με μετατροπέα ροπής παρέχουν μια πιο άνετη οδηγική εμπειρία για καθημερινή χρήση, διατηρώντας παράλληλα εξαιρετικές επιδόσεις.

Ο Hacker προέβλεψε επίσης μείωση της ζήτησης για τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, προβλέποντας την εξάλειψή τους μέσα στα επόμενα έξι με επτά χρόνια.

Ωστόσο, τα μοντέλα M2, M3 και M4 θα συνεχίσουν να προσφέρουν χειροκίνητες εκδόσεις για τους λάτρεις της οδήγησης.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi