Σύνδεση

Bentley

BENTLEY: ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ, ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ V8 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 60 ΧΡΟΝΙΑ

Οι αλλαγές σε μια μάρκα πρεστίζ σαν τη Bentley δεν είναι συχνές ή τουλάχιστον δεν είναι με τον ίδιο ρυθμό όπως σε κάποιες άλλες. Έτσι λοιπόν η νέα γενιά της κορυφαίας λιμουζίνας της, της Mulsanne, θα παρουσιαστεί μέσα στην επόμενη 5ετία, αλλά το σημαντικό νέο δεν είναι αυτό.

Είναι ότι μετά από 6 και πλέον δεκαετίες δεν θα κινείται από τον κλασικό V8 της μάρκας, τον 6 ¾ litre, όπως είναι η επίσημη επωνυμία του, καθώς η χωρητικότητά του είναι 6.750 κυβικά. Τον χειροποίητο V8 που παρουσιάστηκε το 1959 και ο τότε κυβισμός του ήταν 6.200, ενώ μέχρι σήμερα η βασική σχεδίαση του θαλάμου καύσης είναι ίδια και απαράλλαχτη και το μπλοκ, για λόγους βάρους, είναι από αλουμίνιο.

The Bentley Mulsanne engine is handbuilt at Crewe

Στην πορεία και για λόγους ενδυνάμωσης αλλά και εναρμόνισης με τις εκάστοτε προδιαγραφές απέκτησε από σύστημα απομόνωσης κυλίνδρων μέχρι δύο turbo, ενώ η απόδοσή του έφτασε τα 530 άλογα στη Mulsanne Speed.

Ο νέος V8 της Bentley θα βασίζεται στον αντίστοιχο των 4.000 κυβικών με τα διπλά turbo, που έχει εξελιχθεί από την Audi.

Γιάννης Σκουφής

2017-bentley-mulsanne (1)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Smart Fortwo επιστρέφει!

Featured

Μία ενδιαφέρουσα ιδέα για ένα Volvo από τα… παλιά!

Featured

Η Ferrari φέρνει πίσω τα χειροκίνητα κιβώτια

Featured

Το Audi TT επιστρέφει ως ηλεκτρικό

Audi