Έπειτα από 67 χρόνια συνεχούς παραγωγής το iconic Defender θα σταματήσει να διατίθεται μέχρι το τέλος του έτους, ενώ ήδη στη Land Rover έχουν αρχίσει να κάνουν τα πλάνα τους για το αυτοκίνητο που θα το αντικαταστήσει. Η πρόθεση είναι να διατηρηθεί το αυθεντικό σχήμα του Defender αλλά η προσέγγιση να είναι σύγχρονη. Παράλληλα η γκάμα θα περιλαμβάνει 5 διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων: δύο τρίθυρα, ένα πεντάθυρο με πιο μακρύ μεταξόνιο και 2 πικάπ με 2 και 4 πόρτες, τα οποία θα στοχεύουν κυρίως στις αγορές των ΗΠΑ και της Αυστραλίας.
Ο στόχος της Land Rover, όπως δήλωσε ο διευθυντής της Gerry McGovern, είναι το Defender να γίνει ένα παγκόσμιο προϊόν και το ύψος της παραγωγής του να φτάνει τις 100.000 μονάδες ετησίως. Στο σύνολο της γκάμας της μάρκας τα νέα Defender θα τοποθετούνται πάνω από τα Discovery και κάτω από τα πολυτελέστερα Range Rover.
Η εταιρεία πάντως εξετάζει τη συνέχιση της παραγωγής του κλασικού Defender, σε χώρα εκτός Ευρώπης, προκειμένου να εξακολουθεί να δίνει το παρόν στις αναπτυσσόμενες αγορές. Το πιο πιθανό, ειδικά από τη στιγμή που η Land Rover μαζί με τη Jaguar ανήκουν στον ινδικό όμιλο της Tata, οι γραμμές παραγωγής του θα μεταφερθούν στην Ινδία.
Γιάννης Σκουφής
