Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2016: ΔΥΟ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ

Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 που θα…

Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 που θα κληθούμε να πληρώσουμε θα έχουν οριστικοποιηθεί το πολύ μέχρι τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου, ενώ μέχρι τότε έχουν διαρρεύσει τα εξής:

  • Το όριο απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας κατεβαίνει από τα 100 στα 90 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο. Τα αυτοκίνητα που φέτος θα πληρώσουν για πρώτη φορά τέλη θα επιβαρυνθούν με 90 λεπτά το γραμμάριο CO2, δηλαδή όσα πλήρωναν μέχρι τώρα τα αυτοκίνητης της κατηγορίας εκπομπών από 100 έως 120 γραμμάρια.
  • Για τα τελευταία αλλά και για όσα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν από την 1 Νοεμβρίου του 2010 και μετά και πληρώνουν τέλη με βάση τις εκπομπές CO2 τους θα υπάρχει μια αύξηση στο ποσό που αντιστοιχεί σε κάθε γραμμάριο, η οποία θα κυμαίνεται από 10 έως 30 λεπτά του ευρώ. Π.χ. για ένα αυτοκίνητο που εκπέμπει 119 γραμμάρια CO2 τα τέλη θα αυξηθούν από τα 105 ευρώ που είναι σήμερα στην καλύτερη περίπτωση στα 119 ευρώ και στην χειρότερη στα 143 ευρώ.
  • Αναμένεται να θεσπιστεί ποσοστό έκπτωσης για αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί πριν από την 1η Νοεμβρίου του 2010. Για όσα έχουν συμπληρώσει 10ετία το ποσοστό αυτό αναμένεται να είναι της τάξης του 5%, ενώ από τη 15ετία και πάνω μεγαλύτερο.

Επίσης μελετώνται ακόμα τα ακόλουθα για τα αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί πριν την 1η Νοεμβρίου του 2010:

  • Για αυτοκίνητα από 784 ως και 1.357 κ. εκ. το οικονομικό επιτελείο θέλει να μειώσει τα τέλη από 5 έως 15 ευρώ και αναμένεται η έγκριση από τους θεσμούς.
  • Για αυτά από τα 1.358 έως και τα 1.548 κ. εκ. τα τέλη ή θα μείνουν αμετάβλητα ή θα αυξηθούν από 5 έως 10 ευρώ για όσα έχουν ταξινομηθεί από το 2006 έως και το 2010. Στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν θα υπάρχουν μειώσεις μετά τη 10ετία.
  • Οι υψηλότερες αναπροσαρμογές αναμένεται να γίνουν στην αμέσως επόμενη κατηγορία από τα 1.549 έως τα σχεδόν 1.800 κυβικά, με αυξήσεις από 50 έως 150 ευρώ, και πάλι για όσα αυτοκίνητα έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από το 2006 έως το 2010.
  • Στα αυτοκίνητα από τα 2.000 κυβικά και πάνω που επιβαρύνονται για την πρώτη 10ετία και με φόρο πολυτελούς διαβίωσης εξετάζεται η μείωση των τελών.

Γιάννης Σκουφής

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup