Σύνδεση

Audi

AUDI: ΠΩΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ

Η Audi έχει συνδέσει το όνομά της με την τεχνολογία –άλλωστε το βασικό της σλόγκαν είναι το Vorsprung durch Technik, που σημαίνει πρωτοπορία μέσω της τεχνολογίας- και στα χρόνια που έρχονται θα επενδύσει ακόμα πιο έντονα στο συγκεκριμένο τομέα. Παρουσιάζοντας καινούργιους κινητήρες, αναρτήσεις νέου τύπου με χαρακτηριστικά ανάκτησης ενέργειας, και περισσότερες δυνατότητες αυτόνομης κίνησης.

Μια σημαντική εξέλιξη θα είναι, όπως αναφέρει το βρετανικό Autocar, η πρόθεση των Γερμανών να αντικαταστήσουν τους κινητήρες πετρελαίου στα μοντέλα μέχρι και το Α4 (και στα Α1 και Α3 δηλαδή) με υβριδικά συστήματα πρόωσης. Ο στόχος είναι να εξελιχθεί με τον τρόπο αυτό περαιτέρω η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, προκειμένου να παίξει πιο καθοριστικό ρόλο στο μέλλον.

Σε πρώτη φάση θα υιοθετηθεί η χρήση ISG (Integrated Starter Generators) με την χρήση ενός μεγάλου ηλεκτροκινητήρα που δεν θα παίζει τον ρόλο ενός απλού start stop, αλλά θα υποβοηθά τον κινητήρα (μέσω ιμάντα θα συνδράμει στον στρόφαλο) και θα συνδυάζεται με μια μεγαλύτερη μπαταρία λιθίου. To εξελιγμένο ISG θα ωφελήσει τόσο την κατανάλωση καυσίμου, όσο και τις επιδόσεις, ενώ προς τα τέλη του 2017 θα παρουσιαστεί και μια αναβαθισμένη εκδοχή για δίκτυο 48V, με ισχυρότερο κινητηράκι, από 2 έως 16 ίππους και με δυνατότητα coasting για περίπου 30 δεύτερα.

Το κλειδί για την Audi και γενικότερα για τον όμιλο VW ώστε να «αποδεσμευθεί» από τους μικρούς TDI, είναι το δίκτυο των 48V που θα μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικούς υπερ- συμπιεστές. Επίσης, το δίκτυο 48V θα προσφέρει ισχύ για τις νέου τύπου ενεργητικές και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις (με ηλεκτρο- μηχανικά αμορτισέρ eROT που θα παράγουν ενέργεια), που θα συνδυάζονται και με ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους (ένα μικρό σέρβο θα συνδυάζεται με ένα πλανητικό για να σφίγγει- ξεσφίγγει την αντιστρεπτική). Επίσης, οι ειδικοί της Audi θεωρούν πως τα υβριδικά και η εξέλιξή τους θα δώσει ένα επιπλέον κίνητρο και για την αυτόνομη οδήγησης. Για να δούμε…

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo