Σύνδεση

Featured

Τα συστήματα υποβοήθησης έχουν υψηλό κόστος επισκευής

Όλοι πλέον έχουμε συνηθίσει να έχουμε στα αυτοκίνητά μας τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης που κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή.

Τι γίνεται όμως που υπάρξει τελικά κάποιο ατύχημα και χρειαστεί κάποια επισκευή στους σένσορες ή τις κάμερες ενός τέτοιου συστήματος.

Μία μεγάλη έρευνα που έγινε στην Αμερική, δείχνει ξεκάθαρα ότι σε τέτοιο ενδεχόμενο προκύπτουν αρκετά προβλήματα, καθώς οι κατασκευαστές συστήνουν να γίνεται από την αρχή καλιμπράρισμα όλων των αισθητήρων.

Το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή παρμπρίζ, όπου το κόστος για όλη τη εργασία μπορεί να γίνει έως και τέσσερις φορές μεγαλύτερο από ένα αυτοκίνητο που δεν έχει αισθητήρες σε αυτό το σημείο.

Η έρευνα παρατηρεί επίσης ότι τα συνεργεία δεν είναι σωστά εκπαιδευμένα σε αυτές τις διαδικασίες, με αποτέλεσμα οι πελάτες να αναγκάζονται να επιστρέφουν πολλές φορές στο σέρβις για να κάνουν τα συστήματά τους να λειτουργήσουν και πάλι σωστά.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πάντως επιμένουν ότι οποιαδήποτε αλλαγή γίνει σε αισθητήρα ή κάμερα απαιτεί και πλήρη επαναπρογραμματισμό των συστημάτων, με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος και χαμένο χρόνο.

Πάντως, ακόμα και οι πιο δυσαρεστημένοι οδηγοί από αυτή την δυσάρεστη κατάσταση δεν κάνουν πίσω σχετικά με την αναγκαιότητα των συστημάτων υποβοήθησης, καθώς όπως αναφέρει η έρευνα μόνο ένα 5% δεν θα τα επέλεγε στο επόμενο αυτοκίνητό του.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Η θρυλική Ferrari F40 αναβιώνει!

Featured

Tώρα οι πληροφορίες για τα οχήματά μας στο Gov.gr Wallet

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Το νέο Toyota GR Yaris ανέβηκε στους 280 ίππους!

Featured