Σύνδεση

Featured

Τα sedan έχουν ή δεν έχουν πεθάνει;

Τα sedan, οι επονομαζόμενες στο παρελθόν  και “κούρσες”, τα πιο κλασικό μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας με τα αμαξώματα των τριών όγκων, σίγουρα δεν διανύουν την καλύτερη περίοδό τους, δεχόμενο πιέσεις κατά κύριο λόγο από τα SUV, αλλά και από τα πιο νεανικά hatchback και πλέον και από τα fastback. Από την άλλη όμως τα sedan δεν έχουν πεθάνει, όσο και αν πολλοί πιστεύουν το αντίθετο. Έρευνες, όπως μια πρόσφατη παγκόσμια της Nissan,  δείχνουν πως μεταξύ των οδηγών που δεν κατέχουν sedan, το 75% εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα από αυτά τώρα ή στο μέλλον. Μάλιστα στους millenials η αναλογία αυτή γίνεται 8 στους 10.

Λογικά και αναμενόμενα λοιπόν η  Nissan λανσάρει μια σειρά νέων μοντέλων sedan παγκοσμίως, που απευθύνεται σε αυτούς τους δυνητικούς αγοραστές. Εξήντα χρόνια μετά το λανσάρισμα του θρυλικού Skyline, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε νέα μοντέλα, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ασφάλεια, καθώς και με αποδοτικούς σε κατανάλωση κινητήρες.

“Τα τελευταία μας sedan μιλούν άμεσα στις ανάγκες των αγοραστών, ιδιαίτερα των νέων που μπορεί να ψάχνουν να αγοράσουν το πρώτο τους αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Ivan Espinosa, αντιπρόεδρος της Nissan για την παγκόσμια στρατηγική και τον σχεδιασμό προϊόντων. “Καθώς μερικοί από τους ανταγωνιστές μας αφήνουν μακριά τα sedans, εμείς εκμεταλλευόμαστε την ευκαιρία.”

Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα στην Αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει ένα νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό με τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, η Nissan λάνσαρε και το ολοκαίνουργιο Altima, ένα σπορ σεντάν , όπου τώρα στην έκτη γενιά του, είναι το πρώτο sedan που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist, της Nissan. Είναι επίσης διαθέσιμο με τον VC-Turbo, τον πρώτο κινητήρα παραγωγής με μεταβλητή συμπίεση, αντιπροσωπεύοντας μια καινοτομία που συνδυάζει την ισχύ και την υψηλή απόδοση. Η Nissan αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ.

Τον περασμένο Απρίλιο, το ολοκαίνουργιο sedan Nissan Sylphy έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, με ένα νέο και πιο οικονομικό σε κατανάλωση κινητήριο σύνολο, φαρδύτερες γραμμές, χαμηλότερο κέντρο βάρους, βελτιωμένη αεροδυναμική και ένα ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό.

Παράλληλα, το ProPILOT 2.0, η επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης του οδηγού της Nissan, θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε ένα sedan, το νέο Skyline, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το ερχόμενο φθινόπωρο.

“Τα αυτοκίνητα της Nissan προσφέρουν στους ιδιοκτήτες τους πιο προηγμένα χαρακτηριστικά από ποτέ”, δήλωσε ο Espinosa. “Στο προσεχές μέλλον, οι οδηγοί των Nissan θα απολαμβάνουν περισσότερες τεχνολογίες αυτονομίας, πιο εξελιγμένα και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, καθώς και περισσότερη συνδεσιμότητα.”

Τo σημερινό προφίλ των οδηγών sedan

  • Η Nissan πραγματοποίησε έρευνα* σε ιδιοκτήτες οχημάτων και μη, σε όλο τον κόσμο, ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών και διαπίστωσε:
  • Το 75% των οδηγών που δεν διαθέτουν sedan σκέφτονται να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον.
  • Οκτώ στους δέκα millennials που δεν κατέχουν sedan (80%), θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για τη Generation Z: σχεδόν επτά στους δέκα (68%), θα σκεφτόταν ένα sedan ως το επόμενο αυτοκίνητο τους.
  • Οι οδηγοί sedan ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθημερινή μετακίνηση. Το εβδομήντα ένα τοις εκατό των οδηγών της έρευνας, δήλωσαν ότι είναι παθιασμένοι με τα ταξίδια και την περιπέτεια και το 62% δήλωσαν ότι τους αρέσει η εξερεύνηση της φύσης και της υπαίθρου.
  • Σαράντα δύο τοις εκατό των οδηγών ενός sedan πιστεύουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει τη δική του προσωπικότητα. Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των οδηγών της έρευνας (31%), παραδέχτηκαν ότι μιλούσαν με το αυτοκίνητό τους, δίνοντας τους μάλιστα και όνομα (31%).

Η Nissan ανέθεσε στην Edelman Intelligence, μια ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας αγοράς, να πραγματοποιήσει σχετική έρευνα σε 11.000 οδηγούς αυτοκινήτων σε όλη την Αργεντινή, την Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Μαλαισία, το Μεξικό, την Ταϊλάνδη, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τις ΗΠΑ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup