Σύνδεση

Daihatsu

ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ DAIHATSU TOY ΤΟΚΙΟ

Η Daihatsu παρουσίασε στην έκθεση του Τόκιο 4 νέα πρωτότυπα στην κατηγορία των Κ-Cars, των αυτοκινήτων με μήκος έως και 3,50 μέτρα, στην οποία άλλωστε και ειδικεύεται.

Το πρώτο από αυτό είναι το Noriori, ένα μίνι πολυμορφικό με μήκος μόλις 340 εκατοστά, αλλά με μεγάλο ύψος προκειμένου να εξασφαλίζονται οι απαραίτητοι χώροι. Με το συγκεκριμένο πρωτότυπο η Daihatsu καταθέτει μια πρόταση για την εύκολη μετακίνηση ανθρώπων με κινητικές δυσκολίες ή της τρίτης ηλικίας –η γήρανση του πληθυσμού είναι μεγάλο ζήτημα στην Ιαπωνία- καθώς με λίγες κινήσεις τα καθίσματα διπλώνουν στα πλάγια ή κάτω από το ταμπλό και δημιουργείται χώρος προκειμένου να μπουν με άνεση αναπηρικά αμαξίδια ή παιδικά καρότσια. Για το λόγο αυτό υπάρχουν και κατάλληλες ράμπες στα πλάγια και πίσω.

Σε σύγκριση με το Noriori το D-Base δείχνει συμβατικό και ποντάρει στην ιδιαίτερη εμφάνιση του εμπρός του μέρους με τους χαρακτηριστικούς τριγωνικούς προβολείς αλλά και τη χρωμιωμένη μπάρα από κάτω τους. Ο κινητήρας είναι από τους κλασικούς για αυτοκίνητα της συγκεκριμένης συνομοταξίας: 660 κυβικών με turbo.

Τριγωνικούς προβολείς έχει και το Hinata, που δεν έχει μεσαία κολώνα. Οι πόρτες του ανοίγουν με αντίθετη φορά, ενώ για τα καθίσματα υπάρχει ένας έξυπνος μηχανισμός που τους επιτρέπει να περιστρέφονται και να δημιουργούν μικρούς καναπέδες αριστερά και δεξιά. Στη λογική σαλονιού συμβάλλει και η πράσινη μοκέτα μαζί με τα ξύλινα πεντάλ και μπουτόν στο ταμπλό.

Το Tempο είναι ένα κινητό καφέ σε μίνι διαστάσεις, μιας και εδώ το μήκος είναι δεν είναι 3,40 μέτρα. Το τελευταίο δεν το εμποδίζει καθόλου να έχει μπάρα και δύο μεγάλες οθόνες για τη ψυχαγωγία των πελατών. Προκειμένου το Tempo να είναι πιο λειτουργικό εκτός από το πλευρικό του παράθυρο ανοίγει διάπλατα και η πίσω πόρτα του.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup