Σύνδεση

Featured

ΥΠΑΡΧΟΥΝ PREMIUM ΑΓΡΟΤΙΚΑ;

Το premium αγροτικό ακούγεται κάπως αλλά γεγονός είναι πως από το 1998 η GMC διαθέτει στη γκάμα της τα Denali, που είναι σπέσιαλ εκδόσεις των πικάπ και των βαν της, που πωλούνται περίπου 40% πιο ακριβά σε σχέση με τις αντίστοιχες απλές εκδοχές τους.

Αυτό δεν έχει εμποδίσει καθόλου την εμπορική τους πορεία κι έτσι στα Denali, που δανείζονται την επωνυμία τους από το υψηλότερο βουνό της Βόρειας Αμερικής και ξεχωρίζουν από τις υπερβολικές δόσεις χρωμίου που διαθέτουν, αντιστοιχεί το 25% όλων των αγροτικών της GMC που πωλούνται.

Φυσικά εκδόσεις Denali παρουσιάστηκαν και στην έκθεση του Los Angeles. Πιο συγκεκριμένα το θηριώδες GMC Sierra Denali, με έναν V8 6.200 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 420 άλογα και 623 Nm. Στα ιδιαίτερα στοιχεία του περιλαμβάνεται και ένα σύστημα Active Noise Cancellation –Ενεργή Ακύρωση Θορύβου- που το καθιστά ιδιαίτερα ήσυχο. Η γκάμα περιλαμβάνει και μια μικρότερη έκδοση 5.300 κυβικών, η οπια συνδυάζεται και με το καινούργιο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.

Στάνταρ είναι και η ενεργητική ανάρτηση Magnetic Ride, καθώς και οι ζάντες των 22 ιντσών αλλά και το εργοστασιακό προστατευτικό κάλυμμα της καρότσας. Στο εσωτερικό πέρα από τη high tech μονάδα Multimedia με τη δυνατότητα πρόσβασης στο internet, υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρικής ρύθμισης των πεντάλ αλλά και των δερμάτινων καθισμάτων, που επιπλέον είναι και κλιματιζόμενα.

Ως Denali η GMC παρουσίασε και το Canyon, το οποίο είναι μικρότερο μεν από το Sierra αλλά όχι και μικρό, μιας και το μεταξόνιό του φτάνει τα 3,30 μέτρα, ενώ στην τελευταία γενιά του εμφανίζεται και ιδιαίτερα δημοφιλές. Ως Denali και το Canyon –εμμονή με τα βουνά  φαίνεται πως έχουν στη GMC- έχει πλήρη εξοπλισμό ασφάλειας, διασύνδεσης και διευκόλυνσης, μαζί με δερμάτινες επενδύσεις, τροχούς 20 ιντσών και μπόλικο χρώμιο.

Ο στάνταρ κινητήρας του είναι ένας V6 3.600 κυβικών και 305 ίππων, ενώ διαθέσιμος εδώ και λίγο καιρό είναι και ο diesel 2.8L Duramax, που προέρχεται από την ιταλική VM Motors και χρησιμοποιείται στα Jeep Cherokee και Wrangler. Στο Canyon Denali πάντως αποδίδει 181 άλογα και 500 Nm, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία η μέση κατανάλωσή του είναι 10,2 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Το GMC Canyon Denali θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο φθινόπωρο, ενώ το αντίστοιχο Sierra θα προηγηθεί, μιας και θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2016.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

Γιατί αυτό το παλιό ρώσικο φορτηγό είναι ότι πιο απίστευτο κυκλοφορεί; (Video)

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup