Σύνδεση

EuroNCAP

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΤΩΣΑΝ ΣΤΑ CRASH TEST

Μπορεί πλέον να έχουμε πλέον το 2015, μπορεί εδώ και χρόνια να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην παθητική ασφάλεια των σύγχρονων μοντέλων, όμως εξακολουθούν να υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν παρέχουν την αναμενόμενη προστασία στους επιβάτες τους. Αυτοκίνητα που πατώνουν στα crash test που εκτελούν εξειδικευμένοι οργανισμοί με τεχνογνωσία και κύρος. Όπως ο ευρωπαϊκός EuroΝCAP και η ο αμερικάνικος IIHS.

Ποια νέα μοντέλα ήταν λοιπόν τα χειρότερα από πλευράς παθητικής ασφάλειας; Έχουμε και λέμε λοιπόν.

Mazda 5

Στο ιδιαίτερα απαιτητικό Small Overlap Test του αμερικανικού οργανισμού IIHS –επικάλυψη μόλις 25% και ταχύτητα πρόσκρουσης σχεδόν 65 χλμ./ ώρα (40 μίλια/ ώρα)- πολλά μοντέλα βαθμολογούνται χαμηλά. Το πολυμορφικό της Mazda χαρακτηρίστηκε ως το χειρότερο όλων.

Suzuki Celerio

Μόλις 3 αστέρα κατά EuroNCAP και 61% προστασία επιβαινόντων. Θεωρητικά το μικρό Suzuki δεν τα πήγε ιδιαίτερα άσχημα, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη του το ότι πρόκειται για μίνι. Αυτό που το έκοψε πολλούς πόντους στην τελική αξιολόγηση είναι το γεγονός ότι οι πλευρικοί αερόσακοι δεν είναι στάνταρ. Το 2014, που έγινε η δοκιμή…

Nissan Juke

Ακόμα ένα μοντέλο που κινήθηκε κάτω από τις προσδοκίες στο, όπως είπαμε απαιτητικό, Small Overlap Test… Μάλιστα τα αποτελέσματά του δεν είχαν μεγάλη διαφορά από τα αντίστοιχα του πιο παλιού Mazda 5.

Renault Twizy

H ζωντανή απόδειξη για το ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ακόμα πολύ δρόμο μπροστά τους. Σε όλους τους τομείς, με αυτόν της ασφάλειας να μην εξαιρείται. Μόλις 6 από τους συνολικά 16 βαθμούς στη μετωπική σύγκρουση που διενεργεί το EuroNCAP, γεγονός που σημαίνει μεγάλες πιθανότητες τραυματισμού στο λαιμό, τα γόνατα και γενικά τα πόδια.

Nissan Leaf

Ακόμα ένα «θύμα» του Small Overlap Test. Ούτε το πιο επιτυχημένο εμπορικά ηλεκτρικό αυτοκίνητου του κόσμου μπόρεσε να πείσει.

Citroen Berlingo, Peugeot Partner

Τα μικρά βαν και οι αντίστοιχες επιβατικές τους εκδόσεις δεν τα καταφέρνουν ιδιαίτερα καλά στα crash test. Έτσι μετά το Mercedes Citan, που βασίζεται στο Renault Kangoo και τα αντίστοιχα μοντέλα της PSA (Citroen Berlingo, Peugeot Partner) πήραν μόλις 3 αστέρια από το οργανισμό EuroNCAP, παρέχοντας μόλις 56% προστασία.

Fiat 500L

Το ότι είναι το καλύτερο από τα χειρότερα στο Small Overlap Test της IIHS δεν μπορεί να είναι μεγάλη παρηγοριά για τους Ιταλούς, που παραδοσιακά δείχνουν μια αλλεργία στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Nissan e-NV200 Evalia

Το ηλεκτρικό βαν της Nissan μπορεί να είναι top από πλευράς συστήματος πρόωσης, αλλά στις δοκιμές του EuroNCAP δεν τα κατάφερε καλά, καθώς τα αποτελέσματά του δεν αρκούσαν για περισσότερα από 3 αστέρια. Μεγαλύτερο μείον του ο εξοπλισμός ασφαλείας του.

Dacia Logan MCV

Το φτηνό δεν είναι πάντα και καλό, σε ότι αφορά τουλάχιστον την ασφάλεια. Μόλις 3 αστέρια λοιπόν κατά EuroNCAP για το ρουμάνικο Dacia Logan, με τα σημεία κριτικής να είναι το τσάκισμα της εμπρός κολώνας στη μετωπική σύγκρουσης και η μετατόπιση των καθισμάτων στην πλευρική με στύλο, που είχε σαν αποτέλεσμα και το μπλοκάρισμα της ζώνης ασφαλείας.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured