Σύνδεση

Audi

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ AUDI, PORSCHE ΚΑΙ TOYOTA ΓΙΑ ΤΟ LE MANS

Οι βασικοί πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος WEC (World Endurance Championship) αποκαλύπτουν τα νέα τους αγωνιστικά, με τα οποία θα μετέχουν και στις 24 Ώρες του Le Mans.

Έτσι λοιπόν η πρωταθλήτρια και νικήτρια στο θρυλικό αγώνα αντοχής, η Porsche, παρουσίασε την καινούργια 919 Hybrid LMP1, η οποία θα είναι βαμμένη ασπρόμαυρη με μερικά κόκκινα αυτοκόλλητα, ενώ θα χρησιμοποιήσει τρείς διαφορετικούς αεροδυναμικούς συνδυασμούς. Από κει και πέρα οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρείας έχουν δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στο ηλεκτρικό σύστημα προκειμένου να το κάνουν πιο αποδοτικό και ισχυρό, ειδικά τον ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα, στη νέα γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου και στα ηλεκτρονικά ισχύος. Το πρωτότυπο, μιας και έτσι λέγονται τα αγωνιστικά της κατηγορίας LMP1, θα αποδίδει πάνω από 900 άλογα, ενώ το περσινό επιτυχημένο τρίο με τους Mark Webber, Brendon Hartley και Timo Bernhard, παραμένει ως έχει.

Το αντίπαλο δέος της 919 Hybrid LMP1, που ταυτόχρονα είναι και συγγενικό, δεν είναι άλλο από το Audi R18 που έχει σχεδιασθεί εκ νέου αεροδυναμικά, προκειμένου να διεκδικήσει και πάλι τον τίτλο στο WEC. Οι μηχανικοί έχουν εστιάσει κυρίως στην οικονομία καυσίμου, μέχρι και 32,4% μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με τον V6 του 2011, του υβριδικού συστήματος πρόωσης με τον κινητήρα πετρελαίου που αποδίδει κοντά στα 1.000 άλογα. Οι μπαταρίες είναι ιόντων λιθίου, ενώ υπάρχει βέβαια και το γνωστό σύστημα ανάκτησης ενέργειας που χρησιμοποιείται από το 2012.

Tο Toyota TS050 Hybrid με τη σειρά του ξεχωρίζει με τα νέα χρώματά του, έχει νέο εμρός μέρος, καινούργιους τροχούς, αεροδυναμικές βελτιώσεις, ενώ ο ατμοσφαιρικός V8 έχει αντικατασταθεί από έναν bi-turbo V6 με άμεσο ψεκασμό, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τα 1.000 άλογα. Το υπ’ αριθμόν 5 αγωνιστικό θα οδηγήσουν οι Anthony Davidson, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima, ενώ το Νο 6 οι Stephane Sarrazin, Mike Conway και Kamui Kobayashi.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Μακάρι να βλέπαμε ένα νέο Fiat 131 Abarth Rally σαν και αυτό!

Featured

Video-δοκιμή: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV

Featured

EuroNCAP: ακόμα πιο αυστηρές οι προδιαγραφές των crash test (Video)

EuroNCAP







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup