Σύνδεση

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τα 5 βήματα για την ανάπτυξη της υδρογονοκίνησης. Πόσο κοντά είμαστε;

Η Hydrogen Europe και η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) υπέγραψαν κοινή επιστολή προς τα κράτη μέλη της ΕΕ εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την τρέχουσα κατάσταση των συζητήσεων σχετικά με τον Κανονισμό για την Υποδομή Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR). Οι δύο ενώσεις εξέφρασαν την ανησυχία τους για την ανεπαρκή φιλοδοξία του Συμβουλίου της ΕΕ όσον αφορά τους στόχους ανάπτυξης σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο και φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας στις οδικές μεταφορές.

Τα κράτη μέλη θα πρέπει να επιδείξουν την απαραίτητη φιλοδοξία για την ανάπτυξη σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο και να υποστηρίξουν τους ελάχιστους εθνικούς στόχους όπως τέθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο:

  • Ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου κάθε 100 km και ολοκληρωμένα δίκτυα TEN-T
  • Τουλάχιστον ένας διανομέας 700 bar σε κάθε σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου
  • Ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου για υγρό υδρογόνο κάθε 400 km
  • Τουλάχιστον ένας σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου σε κάθε αστικό κόμβο
  • Η υποδομή στο κεντρικό δίκτυο και στους αστικούς κόμβους να είναι σε ισχύ έως τις 31 Δεκεμβρίου 2027

Πρόσφατες ανακοινώσεις από διάφορους κατασκευαστές οχημάτων δείχνουν ότι περίπου 50.000 υδρογονοκίνητα βαρέα επαγγελματικά οχήματα θα είναι σε λειτουργία στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας, εάν υπάρχουν οι συνθήκες πλαισίου και η υποδομή ανεφοδιασμού.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo