Σύνδεση

Featured

Γιατί το SUV της Lotus θα έχει γονίδια Volvo;

Μπορεί η Lotus με την εμμονή από ιδρύσεώς της στο minimal και τις ελαφριές κατασκευές να είναι η τελευταία που θα πίστευε κανείς πως θα παρουσίαζε ένα SUV αλλά η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική.

Όπως δήλωσε ο Jean-Marc Galec, ο διευθύνων σύμβουλός της, η εξέλιξη ενός SUV έχει ήδη ξεκινήσει, όμως δεν αναμένεται να κάνει την εμφάνισή τους νωρίτερα από την τετραετία. Επίσης είπε πως για ένα μοντέλο αυτού του τύπου δεν μπορεί να υιοθετηθεί η γνωστή γλώσσα σχεδίαση της μάρκας αλλά από την άλλη το SUV πρέπει να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Lotus.

Το τελευταίο είμαστε πολύ περίεργοι να δούμε πως θα το πετύχουν αν και έχουν μπροστά τους το παράδειγμα της Porsche Cayenne, η οποία αποτελεί και το στόχο που θέλουν να ξεπεράσουν σε ότι αφορά το σπορ χαρακτήρα και την οδική συμπεριφορά.

Γεγονός είναι πάντως πως οι μηχανικοί της Lotus δεν θα ξεκινήσουν την εξέλιξη του SUV τους από λευκό χαρτί. Κι αυτό γιατί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το πλαίσιο των SUV της Volvo -πιθανότατα το SAP- μιας και οι δύο εταιρείες ανήκουν στον κινέζικο όμιλο της Geely.

Φυσικά οι Βρετανοί θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τόσο την τετρακίνηση όσο και τους κινητήρες των Σουηδών.

Για τη νέα γενιά της Elise πάντως που θα παρουσιαστεί εκτός απροόπτου το 2020 θα χρησιμοποιήσουν έναν καινούργιο, δικό τους πλαίσιο από αλουμίνιο, που θα αποτελέσει τη βάση και για τη νέα Exige.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το πιο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του κόσμου. Ξεκινά από 1.350 ευρώ

Featured

Πόσο κοστίζει το σέρβις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα;

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσες… ημέρες χρειάζεται ένα Tesla Model 3 για να φορτίσει από τον ήλιο; (Video)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup