Σύνδεση

Subaru

SUBARU WRX: ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΛΕΟΝ

Μετά την «επίσημη» διαρροή η επίσημη πρεμιέρα του καινούργιου Subaru WRX (πάει το Impreza, χάθηκε;), που αισθητικά δεν διαφέρει καθόλου από αυτό που σας είχαμε δείξει πριν από μερικές ημέρες. Κάτω από το καπό υπάρχει πλέον ένας boxer 2.000 κυβικών με turbo και άμεσο ψεκασμό που βασίζεται σε αυτόν του νέου Forester και αντικαθιστά τον πιο παλιό των 2,5 λίτρων. Ο νέος κινητήρας αποδίδει τελικά 272 ίππους και 350 Nm (από τις 2.000 έως τις 5.200 σ.α.λ.), το στάνταρ κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων, ενώ για πρώτη φορά θα υπάρχει και ένα αυτόματο CVT (περίεργη επιλογή για σπορ μοντέλο) τεχνολογίας Lineartronic με δύο προγράμματα χειροκίνητης επιλογής. Με το κιβώτιο αυτό το νέο WRX χρειάζεται για το 0-96 (Αμερική γαρ) ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο πολύ σε σχέση με τα 5,4 δεύτερα της εκδοχής με το χειροκίνητο κιβώτιο. Η οποία έχει κεντρικό διαφορικό με συνεκτικό συμπλέκτη, ενώ στα αυτόματα το «επικυκλικό» διαφορικό συνδυάζεται με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη με στάνταρ κατανομή ροπής 45:55 στους δύο άξονες.

Κατά τα άλλα υπάρχει αναβαθμισμένη συμμετρική τετρακίνηση με χαρακτηριστικά torque vectoring, καινούργια κρεμαγιέρα με ηλεκτρο-μηχανική υποβοήθηση, βελτιωμένη ανάρτηση και βέβαια πλαίσιο με αυξημένη ακαμψία.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured