Σύνδεση

BMW

Στέλεχος της BMW βρίσκει την Μercedes X-Class… “απογοητευτική”!

Συνήθως τα μεγάλα στελέχη των εταιριών αποφεύγουν τα απευθείας βέλη απέναντι σε ανταγωνιστικές εταιρίες (ιδίως μεταξύ των Γερμανικών), και κριτική σε συγκεκριμένα μοντέλα, όμως αυτή τη φορά δεν κρατήθηκαν τα προσχήματα. Στην πρόσφατη έκθεση της Φρανκφούρτης, ο αντιπρόεδρος της ΒΜW για την Ασία και τη Νότια Αφρική Hendrik von Kunheim είπε σε συνέντευξη που έδωσε σε Αυστριαλιανό μέσο ενημέρωσης ότι η νέα Χ-Class είναι πολύ κάτω των προσδοκιών.

Όπως είπε συγκεκριμένα, “Την είδα στην Γενεύη και ήταν πολύ απογοητευτική. Μπορούν να κάνουν καλύτερα, φτιάχνουν φανταστικά αυτοκίνητα αλλά αυτό εδώ είναι μία απογοήτευση”.

Η δήλωση πάντως έρχεται σε μία στιγμή που πολλά αρνητικά σχόλια ακούστηκαν στο διαδίκτυο για το σχέδιο της Χ7 και την τεράστια ανοικονόμητη μάσκα που δεσπόζει στο εμπρός μέρος. Όμως η ένσταση του στελέχους της BMW δεν έχει ως βάση την σχεδίαση της X-Class αλλά τα μηχανικά της μέρη και την γενικότερη “ποιότητα” στην κατασκευή της.

x-class-2

Μην ξεχνάμε ότι η X-Class βασίζεται πάνω στο Nissan Navara, με το στέλεχος της BMW να υποστηρίζει ότι είναι ένα φθηνό σε αίσθηση και με πολύ “πλαστικό” όχημα, κάτι που σίγουρα δεν περιμένει κανείς από την Μercedes.

O ίδιος υποστήριξε ότι αν ποτέ η BMW κρίνει ότι πρέπει να μπει σ’ αυτή την κατηγορία, θα το κάνει με τον δικό της τρόπο βασισμένο στην δική της πλατφόρμα για τα οχήματα εκτός δρόμου (την CLAR για παράδειγμα). Κάτι που ακούγεται αρκετά λογικό και επιθυμητό, αν και ο ίδιος γνωρίζει πολύ καλά ότι τα αυτοκίνητα αυτού του είδους έχουν πολύ συγκεκριμένες επαγγελματικές προδιαγραφές (ωφέλιμο φορτίο, αναρτήσεις, hardcore υποσυστήματα τετρακίνησης) στις οποίες δύσκολα μπορούν να αντέξουν οι προδιαγραφές μιας επιβατικής πλατφόρμας.

Όπως και να έχει πάντως, το θέμα που ξεκίνησε το συγκεκριμένο στέλεχος αναμένεται να έχει την απάντησή της από την Mercedes, η οποία ποτέ δεν αφήνει να πέσουν κάτω κάτι τέτοια “φιλικά” βέλη. Πολύ δε περισσότερο όταν ήδη δηλώνει το “παρών” σε μία κατηγορία, που μάλλον η BMW θα αρχίσει να μπει. Ή αν το κάνει, το πιθανότερο είναι να ακολουθήσει τον (μονό)δρομο της Mercedes.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup