Σύνδεση

Skoda

Η ΝΕΑ SKODA OCTAVIA

nea-skoda-octavia-1

Αυτή είναι η νέα γενιά, η 3η κατά σειρά, του πιο επιτυχημένου Skoda της τελευταίας 15ετίας και όπως φαίνεται από τις πρώτες φωτογραφίες το καινούργιο Octavia δείχνει πιο μεγάλο, με πιο έντονη προσωπικότητα και βέβαια αναβαθμισμένο. Αισθητικά έχει υιοθετήσει τη νέα μάσκα που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Rapid, ενώ οι αναλογίες του αμαξώματός του εξασφαλίζουν μια πιο δυναμική εμφάνιση. Στα ιδιαίτερα γνωρίσματά του συγκαταλέγεται τόσο η γραμμή της οροφής του που δημιουργεί μια υποψία κουπέ αλλά και η γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει προς τα πίσω.

Η βάση του νέου Skoda Octavia, που επίσημα θα παρουσιαστεί την άνοιξη στο Σαλόνι της Γενεύης, είναι το καινούργιο πλαίσιο του ομίλου Volkswagen, το MQB, που μείωσε το βάρος μέχρι και κατά 102 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και ταυτόχρονα επέτρεψε την αύξηση όλων των διαστάσεων.

Έτσι το Octavia της 3ης γενιάς φτάνει πλέον τα 4,65 μέτρα μήκους και είναι 9 εκατοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, ενώ ακόμα πιο μεγάλη –της τάξης των 105 χιλιοστών– είναι η αύξηση του μεταξονίου. Αν σε αυτά συνυπολογίσει κανείς και την αύξηση του πλάτους καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι χώροι για τους επιβάτες είναι εδώ ακόμα πιο άνετοι. Παράλληλα έχει διατηρηθεί και το τεράστιο πορτμπαγκάζ (590 λίτρα!, τιμή κορυφαία ανεξαρτήτως κατηγορίας), καθώς και η πολύ πρακτική 5η πόρτα.

Πέρα από τους χώρους ο εσωτερικός διάκοσμος εμφανίζεται πιο σύγχρονος, πιο ποιοτικός και γενικά πιο upper class σε σχέση με ότι ξέραμε για το Octavia, ενώ είναι και πιο πρακτικός χάρη στις πολλές θέσεις και θήκες για μικρο-αντικείμενα. Παράλληλα υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα σύγχρονα συστήματα infotainment και οι δυνατότητες διασύνδεσης με εξωτερικές συσκευές. Διαθέσιμα είναι και πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, όπως αυτά του ενεργού cruise control, της υποβοήθησης στάθμευσης ή της εισόδου χωρίς κλειδί, ενώ οι αερόσακοι θα είναι συνολικά μέχρι και 9.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τη νέα γενιά των TSI, που είναι ακόμα πιο οικονομικοί και αποδοτικοί. Η βάση θα είναι ο 1.2 TSI με τους 105 ίππους, διαθέσιμη θα είναι και η εκδοχή των 1.400 κυβικών, ενώ κορυφαίος θα είναι ο αντίστοιχος 1.800 με τους 180 ίππους. Από την πλευρά των diesel την παράσταση κλέβει ο νέος 1.6 TDΙ με 105 ίππους, που στην έκδοση GreenLine (θα είναι διαθέσιμη, με σύστημα start stop και ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα, για όλους τους κινητήρες πλην των βασικών) έχει μέση κατανάλωση 3,4 λίτρα πετρελαίου τα 100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 μόλις 89 γραμμάρια το χιλιόμετρο.

Φυσικά η top έκδοση και του καινούργιου Octavia είναι η RS που θα παρουσιαστεί σε εύθετο χρόνο, κάτι που ισχύει και για το στέισον.

{gallery}photos/31/news/NEA-SKODA-OCTAVIA{/gallery}


Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup