Σύνδεση

Featured

Τα λάθη που δεν πρέπει να κάνουμε με τον κλιματισμό του αυτοκινήτου μας (Video)

Η θερμοκρασία έχει ήδη ανέβει σε υψηλά επίπεδα και αυτό που εκτιμούμε όλοι στις μετακινήσεις μας είναι η παρουσία του κλιματισμού στο αυτοκίνητό μας. Η λειτουργία του είναι απλή, αλλά από την άλλη μπορούμε να αποφύγουμε κάποιες λανθασμένες κινήσεις που έχουν σαν συνέπεια είτε να δροσιστούμε με καθυστέρηση είτε να αυξήσουμε κατά πολύ την κατανάλωση.

Το καλοκαίρι λοιπόν ένα αυτοκίνητο που είναι παρκαρισμένο για κάποια ώρα στον ήλιο φτάνει πολύ εύκολα τους 60 βαθμούς Κελσίου στο εσωτερικό του. Έτσι αν μπούμε και ξεκινήσουμε κατευθείαν βάζοντας τον κλιματισμό στο φουλ θα εξακολουθούμε να ιδρώνουμε για αρκετή ακόμα ώρα. Η σωστή κίνηση είναι να ανοίξουμε τα παράθυρα για τουλάχιστον ένα λεπτό προκειμένου να διαφύγει ο ζεστός αέρας και να μειωθεί η θερμοκρασία στην καμπίνα. Στη συνέχεια μπορούμε να μπούμε, να ξεκινήσουμε και να θέσουμε σε λειτουργία τον κλιματισμό. 

Επίσης πολλού έχουμε διαρκώς τον κλιματισμό στη θέση της ανακύκλωσης για πιο άμεσα αποτελέσματα. Το σωστό είναι, αν το σύστημα του αυτοκινήτου μας το υποστηρίζει, να επιλέξουμε την αυτόματη λειτουργία ώστε αν πάσα στιγμή το air condition να είναι όσο πιο αποδοτικό γίνεται. Κάτι αντίστοιχο πρέπει να κάνουμε και τα πρωϊνά με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία και υψηλή υγρασία. 

Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε πως η δροσιά που νοιώθει κανείς στο αυτοκίνητο δεν εξαρτάται τόσο από τη θερμοκρασία που έχει επιλεγεί στο σύστημα κλιματισμού αλλά από τη ροή του αέρα. Έτσι οι αεραγωγοί θα πρέπει να ρυθμιστούν έτσι ώστε να κατευθύνουν τον κρύο αέρα προς τα πάνω και όχι προς τα πρόσωπα όσων κάθονται εμπρός. Με τον τρόπο αυτό το εσωτερικό θα αποκτήσει γρήγορα μια ενιαία, σχετικά χαμηλή θερμοκρασία και όλοι οι επιβαίνοντες θα νοιώθουν εξίσου άνετα.

Σε ότι αφορά τη ρύθμιση της θερμοκρασίας του κλιματισμού αυτή καθαυτή δεν χρειάζεται να επιλέξουμε μια πολύ χαμηλή. Αν π.χ. η εξωτερική θερμοκρασία είναι 38 βαθμοί και ρυθμίσουμε τον κλιματισμό στους 21 αυτό που θα καταφέρουμε είναι να τον αναγκάσουμε να λειτουργεί συνεχώς και αν αυξάνεται η κατανάλωση. Πιο σωστή είναι μια επιλογή γύρω στους 25 βαθμούς Κελσίου.

Καλό είναι να έχουμε υπόψη του είναι πως το σύστημα κλιματισμού απορροφά κάποια ισχύ από τον κινητήρα, π.χ. από 2 με 3 ίππους. Το κακό είναι μικρό αν ο κινητήρας λειτουργεί στις μεσαίες στροφές με το αυτοκίνητο εν κινήσει. Στο ρελαντί όμως και όταν πάει να ξεκινήσει σε ανηφόρα υπάρχει θέμα, που λύνεται κλείνοντας για λίγο τον κλιματισμό.

Τέλος για την αποτελεσματική και οικονομική λειτουργία του συστήματος κλιματισμού καθοριστική είναι και η τακτική συντήρησή του.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Η οδήγηση με σαγιονάρες τιμωρείται με πρόστιμο; Και αν ναι με πόσο;

Featured

Πωλείται σχεδόν «τσάμπα» ένας V8 Cosworth της Formula 1

Featured

Μία πρώτη γεύση από το νέο Mitsubishi L200

Featured

Έτσι θα είναι το ανανεωμένο Renault Arkana

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup