Σε κάθετη πτώση βρίσκονται οι μετοχές της Nissan οι οποίες σημείωσαν την περασμένη εβδομάδα μείωση 9,6%. Αυτό ανεβάζει την χρηματιστηριακή της αξία στα 19,8 δισ. δολάρια, τα οποία την φέρνουν στην πέμπτη θέση των ιαπωνικών εταιριών πίσω από Toyota, Honda, Suzuki και Subaru.
Μέσα στον Ιανουάριο η μείωση έφθασε στο 19% συνεχίζοντας την καθοδική πορεία του 2019 (-28%) και του 2018 (-22%). Σε αυτό συνέβαλαν όχι μόνο οι κακές πωλήσεις σε κρίσιμες αγορές όπως οι ΗΠΑ, η Ευρώπη και η Ιαπωνία, αλλά και το σκάνδαλο του Carlos Ghosn.
H εταιρία υποχρεώθηκε πλέον να περιορίσει τις προβλέψεις της για κέρδη μέσα στην χρονιά από τα 1.336 δισ. δολάρια στα μόλις 774 εκατ. δολάρια. H περικοπή των μερισμάτων αλλά και το πρόγραμμα μείωσης 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως θα απελευθερώσει πόρους για να προωθηθούν χρήματα στην εξέλιξη νέων οχημάτων και στο ενδεχόμενο της ανάκαμψης.
Όσο για τη Renault που κατέχει ακόμα το 43% της Ιαπωνικής εταιρίας, οι απώλειες στα μερίσματα των μετοχών δεν είναι τόσο σημαντικές, αφήνοντας την δική της αξία πρακτικά αμετάβλητη.
