Σύνδεση

Featured

SCG003S: ME 750 AΛΟΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΠΙΣΤΕΣ

Mπορεί το όνομα να μην έχει τίποτα το ελκυστικό μπροστά σε μία LaFerrari ας πούμε, μπορεί το 6:42 στο Νίρμπουργκρινγκ του προηγούμενου μοντέλου το 2015 να πέρασε στα “ψιλά”, όμως το νέο μοντέλο μιας μικρής αμερικάνικης εταιρίας υπόσχεται να ρίξει πολλά δευτερόλεπτα στους επώνυμους της λίστας των hypercars μέσα σε μια πίστα.

Για την όσους πάντως δεν το γνωρίζουν, το SCG σημαίνει Scuderia Cameron Glickenhaus, όπου ο κ. Glickenhaus είναι ένας πάμπλουτος Αμερικανός τραπεζίτης που στο (πρόσφατο) παρελθόν είχε γίνει γνωστός, λέμε τώρα, για τη μια και μοναδική Ferrari P4/5που παρήγγειλε και η οποία βασίζεται στην Enzo.

Το SCG003S (σαν κωδικός… πλυντηρίου ακούγεται, πρέπει επειγόντως να βρεθεί αντάξιο όνομα) είναι ένα νέο hypercar το οποίο στοχεύει κατευθείαν στην μεγάλη κατηγορία, εκεί που εκτός από την… “Αγία Τριάδα” (LaFerrari, 918 Spyder, P1) πρόκειται να μπουν και οι Μercedes και Aston Martin με την R50 και την AM-RB 001 αντίστοιχα. Σ’ αυτή την σπάνια κατηγορία οχημάτων, όπου τα δάνεια από τους αγώνες, και κυρίως την Formula 1 είναι πανταχού παρόντα, και που οι τιμές, όπως και στην συγκεκριμένη περίπτωση, ξεκινούν πολύ πάνω από το 1 εκατομμύριο δολάρια.

imageshandler-3

Το αμερικάνικο αυτοκίνητο προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, εστιάζοντας περισσότερο στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Οι επιφάνειες έχουν δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργούνται τεράστιες κάθετες δυνάμεις, με τον κατασκευαστεί να υποστηρίζει ότι μπορεί να επιτύχει πλευρικές επιταχύνσεις της τάξης των 2G. Κάτι που είχε επιβεβαιωθεί και με την προηγούμενη εκδοχή του μοντέλου, το οποίο όπως είπαμε έκανε έναν εξωπραγματικό χρόνο στο Νίρμπουργκρινγκ, βασιζόμενο κατά κύριο λόγο στα μεγάλα αεροδυναμικά φορτία που κατάφερνε το αμάξωμά του.

Σε ότι αφορά το υπόλοιπο αυτοκίνητο, το ενδιαφέρον εστιάζεται κατά κύριο λόγο στο πλαίσιο, το οποίο είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ και η ανάρτηση ακολουθεί τα πρότυπα της Formula 1 όντας πλήρως ρυθμίσιμη και ικανή να προσαρμοστεί όχι μόνο σε κάθε πίστα, αλλά και στο οδηγικό στυλ του εκάστοτε οδηγού.

imageshandler-1

Χάρη στο πανάλαφρο σασί και το χαμηλό βάρος του αμαξώματος, και με κινητήρα έναν τούρμπο 4,4 λίτρων (μάλλον V8, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα) και απόδοσης 750 ίππων, το SCG 003S μπορεί να επιταχύνει στα 100 χλμ. σε χρόνο κάτω από 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 260 χλμ./ώρα, αριθμός αρκετά εντυπωσιακός αν αναλογιστούμε τα υψηλά επίπεδα κάθετων δυνάμεων που ασκεί η αεροδυναμική του αμαξώματος.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η έκδοση με το χαρακτηριστικό S θα είναι αυτή που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους, ενώ θα υπάρχει και μία ακόμα πιο ακραία -και σαφώς πιο ακριβή- εκδοχή, με τα χαρακτηριστικά C (από το Competizione) για αποκλειστική χρήση μέσα σε πίστες.

Μάλιστα, όπως υπόσχονται οι άνθρωποι της εταιρίας, μία τέτοια έκδοση θα είναι σε θέση να γράψει ιστορία στα ρεκόρ του Νίρμπουργκρινγκ, πλησιάζοντας όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής τις επιδόσεις μιας Formula 1. Μπορεί και να έχουν δίκιο, όμως για να μείνει και στην Ιστορία, σίγουρα κάτι θα πρέπει να κάνουν με το όνομά του…

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured