Σύνδεση

Mercedes-Benz

NEA S-CLASS: ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ

Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς τη νέα Mercedes S-Class που θα παρουσιαστεί επίσημα σε ένα χρόνο από τώρα και όπως παραδοσιακά συμβαίνει θα διαθέτει ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει σε μοντέλο παραγωγής.

Η καινούργια S-Class λοιπόν θα μπορεί να προσαρμόζει την απόσταση και την ταχύτητα από το εμπρός αυτοκίνητο μόνη της, να φρενάρει μόνη της, ακόμα και να στρίβει το τιμόνι μόνη της –αυτό βέβαια για 15 δεύτερα και μόνο, ακολουθώντας τις κινήσεις του προπορευόμενου οχήματος όταν δεν υπάρχει ξεκάθαρη διαγράμμιση. Παράλληλα το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας (Active Lane Keeping Assist) θα μπορεί να επαναφέρει την καινούργια S-Class στη σωστή πορεία φρενάροντας τους τροχούς της μιας μόνο πλευράς.

Από κει και πέρα θα ελέγχει διασταυρώσεις για τυχόν άλλα οχήματα ή πεζούς που δεν γίνονται εύκολα αντιληπτά, θα τσεκάρει όχι μόνο μπροστά αλλά σε γωνία 360ο την περιοχή γύρω από το αυτοκίνητο για τυχόν κινδύνους, ενώ θα μπορεί να προβάλλει την εικόνα και τρισδιάστατα, φυσικά θα αναγνωρίζει σήματα κυκλοφορίας και θα προσαρμόζει τους προβολείς ανάλογα με το αν θα υπάρχουν ή όχι άλλα αυτοκίνητα κοντά της στο δρόμο. Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι δεν θα αλλάζει από τη μικρή στη μεγάλη σκάλα, αλλά με τη βοήθεια μιας κάμερας θα συγκεντρώνει τη δέσμη των προβολέων έτσι ώστε να δημιουργείται ένα μαύρο κουτί και να μην ενοχλείται ο οδηγός μπροστά. Παράλληλα θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που δεν θα έχει ούτε ένα συμβατικό λαμπτήρα αλλά μόνο LED, ενώ τα πίσω φώτα και ειδικά αυτά των φρένων μαζί με τα φλας θα έχουν κλιμακούμενη ένταση ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες και την κίνηση. Π.χ. σε συμφόρηση η έντασή τους θα μειώνεται προκειμένου να μην ενοχλούνται τα άλλα μέλη της κυκλοφορίας.

Ενδιαφέρουσες εξελίξεις υπάρχουν και σε ότι αφορά την ασφάλεια των επιβατών στο πίσω κάθισμα, μιας και η καινούργια limo της Mercedes θα διαθέτει τόσο ενεργή βάση κλειδώματος για τη ζώνη ασφαλείας, που σε περίπτωση αναγνώρισης πιθανότητες ατυχήματος μέσω του ακόμα πιο εξελιγμένου Pre Safe θα κινείται προς τα εμπρός και προς τα κάτω, προκειμένου να τεντώνει η ζώνη ασφαλείας και να παρέχει τη μέγιστη δυνατή προστασία. Ταυτόχρονα οι ζώνες πίσω θα διαθέτουν και ενσωματωμένους αερόσακους, που λέγονται Beltbags. Σε περίπτωση ενεργοποίησης το Beltbag θα φουσκώνει στο τριπλάσιο του αρχικού μεγέθους της ζώνης προκειμένου να κατανέμεται καλύτερα και σε μεγαλύτερη επιφάνεια η δύναμη που ασκεί ο ιμάντας της ζώνης στο ανθρώπινο σώμα και να αποφεύγονται έτσι τραυματισμοί.

Γιάννης Σκουφής

{gallery}photos/31/news/MERCEDES-S-CLASS{/gallery}


Επόμενο:

MEGANE GRANDTOUR GT220

Μη χάσεις:

ALFA ROMEO GT 50

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Toyota κατηγορείται για παραποίηση στοιχείων σε κινητήρες diesel

Toyota