Σύνδεση

Renault

RENAULT: ΕΞΥΠΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Η Renault είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί αναγνώριση των διερχόμενων αυτοκινήτων για στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα

Η ιδέα είναι σχετικά απλή και λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο όπως οι διαφημίσεις της Google ή του Facebook. Με την διαφορά πως αντί να συλλέγονται τα cookies των χρηστών, δίπλα στις διαφημιστικές πινακίδες υπάρχουν κάμερες που ανιχνεύουν τον τύπο, τη μάρκα και το χρώμα των οχημάτων και προβάλλουν τα ανάλογα μηνύματα.

Ακούγεται τρομακτικό, όμως δεν είναι. Η όλη τεχνολογία βασίζεται στο δημοφιλές παιχνίδι «ISpy» και θα χρησιμοποιηθεί πιλοτικά στο Holland Park στο Δυτικό Λονδίνο. Η εταιρία ανάπτυξης του λογισμικού, η Ocean, υποστηρίζει πως οι καταγραφές είναι στιγμιαίες και δεν αποθηκεύεται κανένα προσωπικό δεδομένο. Πάντως, κάποια στιγμή στο μέλλον μην εκπλαγείτε αν δείτε στον δρόμο σας ανάλογες διαφημιστικές πινακίδες

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo