Η Renault είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί αναγνώριση των διερχόμενων αυτοκινήτων για στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα…
Η ιδέα είναι σχετικά απλή και λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο όπως οι διαφημίσεις της Google ή του Facebook. Με την διαφορά πως αντί να συλλέγονται τα cookies των χρηστών, δίπλα στις διαφημιστικές πινακίδες υπάρχουν κάμερες που ανιχνεύουν τον τύπο, τη μάρκα και το χρώμα των οχημάτων και προβάλλουν τα ανάλογα μηνύματα.
Ακούγεται τρομακτικό, όμως δεν είναι. Η όλη τεχνολογία βασίζεται στο δημοφιλές παιχνίδι «I–Spy» και θα χρησιμοποιηθεί πιλοτικά στο Holland Park στο Δυτικό Λονδίνο. Η εταιρία ανάπτυξης του λογισμικού, η Ocean, υποστηρίζει πως οι καταγραφές είναι στιγμιαίες και δεν αποθηκεύεται κανένα προσωπικό δεδομένο. Πάντως, κάποια στιγμή στο μέλλον μην εκπλαγείτε αν δείτε στον δρόμο σας ανάλογες διαφημιστικές πινακίδες…
Γιάννης Σκουφής
