Σύνδεση

Renault

RENAULT: ΕΞΥΠΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Η Renault είναι η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί αναγνώριση των διερχόμενων αυτοκινήτων για στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα

Η ιδέα είναι σχετικά απλή και λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο όπως οι διαφημίσεις της Google ή του Facebook. Με την διαφορά πως αντί να συλλέγονται τα cookies των χρηστών, δίπλα στις διαφημιστικές πινακίδες υπάρχουν κάμερες που ανιχνεύουν τον τύπο, τη μάρκα και το χρώμα των οχημάτων και προβάλλουν τα ανάλογα μηνύματα.

Ακούγεται τρομακτικό, όμως δεν είναι. Η όλη τεχνολογία βασίζεται στο δημοφιλές παιχνίδι «ISpy» και θα χρησιμοποιηθεί πιλοτικά στο Holland Park στο Δυτικό Λονδίνο. Η εταιρία ανάπτυξης του λογισμικού, η Ocean, υποστηρίζει πως οι καταγραφές είναι στιγμιαίες και δεν αποθηκεύεται κανένα προσωπικό δεδομένο. Πάντως, κάποια στιγμή στο μέλλον μην εκπλαγείτε αν δείτε στον δρόμο σας ανάλογες διαφημιστικές πινακίδες

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Γιατί η Mercedes κάνει στροφή 180 μοιρών;

Mercedes-Benz

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio παίρνουν παράταση ζωής  

Alfa Romeo

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi