Σύνδεση

Featured

RENAULT KADJAR: ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ SUV

Τα SUV είναι πλέον ένα μεγάλο κεφάλαιο για τη Renault, καθώς η γαλλικής εταιρεία όχι μόνο προσδίδει στα πολυμορφικά της, όπως είναι το Espace και το Scenic, αισθητικά στοιχεία από τη δημοφιλή κατηγορία, αλλά εμπλουτίζει και αυτή καθαυτή τη γκάμα των crossover της.

H τελευταία προσθήκη είναι βέβαια το Kadjar, που τοποθετείται σαφώς πάνω από το επιτυχημένο Captur και που βασίζεται στο Nissan Qashqai, με το οποίο μοιράζεται τόσο το πλαίσιο όσο και τα μηχανικά μέρη. Το τελευταίο δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν, αφενός γιατί εδώ και χρόνια είναι κοινός τόπος στην αυτοκινητοβιομηχανία και αφετέρου γιατί οι δύο μάρκες απαρτίζουν τον όμιλο Renault Nissan.

Κάπου εδώ αρχίζουν οι διαφοροποιήσεις, μιας και το Kadjar είναι, έστω και για λίγο, μεγαλύτερο από το Qashqai φτάνοντας τα 4,45 μέτρα, ενώ παράλληλα διαθέτει δικό του στυλ, υιοθετώντας φυσικά όλα τα στοιχεία που απαρτίζουν την οικογενειακή ταυτότητα των Renault. Με πρώτη και καλύτερη την εμφατική μάσκα, αλλά και τα χαρακτηριστικά πλευρικά προστατευτικά.

Στην εικόνα του συμβάλλει και η αυξημένη απόστασή του των 200 χιλιοστών από το έδαφος, ενώ γαλλικός είναι ο αέρας που κυριαρχεί και στο εσωτερικό. Εδώ ξεχωρίζει η οθόνη αφής με τις αρκετά μεγάλες διαστάσεις αλλά και την άμεση απόκριση στην κεντρική κονσόλα, καθώς και οι δυνατότητες προσωποποίησης –υπάρχουν 4 στυλ απεικόνισης και διαφορετικοί χρωματισμοί- για την οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων.

RENAULT-KADJAR (29)

Από κει και πέρα οι δυνατότητες διασύνδεσης κινητών ακολουθούν τα τελευταία στάνταρ, κάτι που ισχύει και για τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Η άνεση τόσο του τελευταίου όσο και των επιβατών εξασφαλίζεται από τους άνετους χώρους στο εσωτερικό του, ενώ μεγάλο, με χωρητικότητα τουλάχιστον 472 λίτρων και δυνατότητα επέκταση με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων είναι και το πορτμπαγκάζ.

Η πιο δημοφιλής έκδοση του Renault Kadjar στην Ελλάδα αναμένεται να είναι αυτή με τον κινητήρα πετρελαίου των 1.500 κυβικών και των 110 ίππων, η 1.5 dCi όπως ονομάζεται επίσημα, που οδηγήσαμε.

Ο τετρακύλινδρος diesel, που είναι ένα από τους πλέον επιτυχημένους παγκοσμίως και μεταξύ άλλων κινεί και αρκετά μοντέλα της Mercedes, έχει πολύ καλή απόδοση στο φάσμα των χαμηλών και μεσαίων στροφών λειτουργίας του, καθώς είναι ελαστικός, άμεσος και αρκετά πολιτισμένος. Δεν πιέζεται να κινήσει το μεγάλο, 5θυρο αμάξωμα των 1.380 κιλών και αυτό είναι κάτι που διαφαίνεται κυρίως από την επίσημη μέση κατανάλωσή του των 3,8 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα και την εκπομπή των μόλις 99 γραμμαρίων CO2 που τις αντιστοιχούν, καθώς και από τις καλές επιδόσεις (0-100 σε 11,9 δεύτερα, τελική 182 χλμ./ ώρα).

RENAULT-KADJAR (25)

Ο 1.5 dCi συνδυάζεται καλά με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, ενώ στα εξτρά υπάρχει και αυτόματο διπλού συμπλέκτη με επίσης 6 σχέσεις, που εκτός από την καθημερινή χρήση θα αποδειχτεί αποτελεσματικά και πέρα από την άσφαλτο, μιας και ο οδηγός δεν θα έχει να ασχοληθεί με κάτι παραπάνω από το να πατά το γκάζι. Εκτός δρόμου θα εκτιμήσει κανείς και τη μεγάλη απόσταση των 200 χιλιοστών από το έδαφος που προαναφέραμε, ενώ για ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες υπάρχει και η τετρακίνηση σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο κινητήρα πετρελαίου, τον 1.6 dCi, των 1.600 κυβικών και των 130 ίππων, όχι όμως και με αυτόματο κιβώτιο.

Το Renault Kadjar 1.5 dCi ξεκινά από 22.340 ευρώ, με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ για το 1.6 dCi θα πρέπει να υπολογίζετε τουλάχιστον 29.550 ευρώ. Η εισαγωγική από πλευράς τόσο τιμής όσο και κυβισμού έκδοσή του είναι η 1.2 TCe, με τον τετρακύλινδρο turbo βενζίνης των 1.200 κυβικών και των 130 ίππων, που κοστολογείται από 20.850 ευρώ.

Γιάννης Σκουφής

RENAULT KADJAR 1.5 dCi
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ): 4.449×1.836×1.607 χιλ.
Μεταξόνιο: 2.646 χιλ.
Πορτμπαγκάζ: 472- 1.478 λίτρα
Βάρος: 1.380 κιλά
Κινητήρας: 1.461 κ.εκ., 4 κύλ., turbo diesel
Ισχύς: 110 PS/ 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 260 Nm/ 1.750 σ.α.λ.
0-100, Τελική: 11,9”, 182 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση: 3,8 λίτρα/ 100 χλμ.
CO2: 99 γραμμάρια/ χλμ.
Τέλη: 107 €
Τιμή: από 22.350  €

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured