Η επιστροφή του πρωταθλητή είναι γεγονός, με τον Sebastien Ogier να καταφέρνει να παίρνει μια ιδιαίτερα πειστική νίκη στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος. Οδηγώντας στρωτά και αποφεύγοντας τα λάθη σε έναν αγώνα που πάντα χαρακτηρίζεται από τις ανατροπές του, ο πέντε φορές πρωταθλητής κατάφερε με αυτή του τη νίκη να μειώσει την διαφορά από τον πρώτο Neuville στους μόλις 7 βαθμούς με όλα τα ενδεχόμενα πλέον ανοιχτά.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε ο Latvala ο οποίος έκανε έναν ιδιαίτερα δυναμικό αγώνα, ήταν μπροστά για αρκετές ειδικές, όμως στο τέλος δεν άντεξε στην υπεροχή και την εμπειρία του Ogier και ανέβηκε στην δεύτερη θέση του βάθρου. Πίσω του ο άλλος οδηγός της Toyota ο Lappi ο οποίος σε συνδυασμό και με την θέση του Latvala, έφεραν την Toyota και την ομάδα του Μakinen αρκετά μπροστά στο κυνήγι του πρωταθλήματος των Κατασκευαστών.
Άνθρωπος του αγώνα ο Tanak ο οποίος ήταν πολύ μπροστά στην αρχή, όμως τελικά εγκατέλειψε και έμεινε αρκετά πίσω στο κυνήγι του πρωταθλήματος (κέρδισε πάντως 4 βαθμούς στην Special Stage). Όσο για τον Neuville που προηγείται στο πρωτάθλημα, δεν απέφυγε και πάλι το λάθος που λίγο έλειψε να του κοστίσει πολύ ακριβά, τερμάτισε όμως πέμπτος και έτσι κατάφερε να κρατηθεί εμπρός στην κατάταξη του πρωταθλήματος.
Eπόμενος αγώνας το Ράλλυ Ισπανίας στις 26-28/10, με την επανεμφάνιση του Sebastien Loeb με Citroen C3 WRC να φέρνει έναν άλλον αέρα στο πιο ενδιαφέρον ανατρεπτικό πρωτάθλημα των τελευταίων ετών.
Παναγιώτης Τριτάρης
