Σύνδεση

Featured

Προβληματισμός στη VW για την κυριαρχία των Κινέζων

Η ανησυχία της Γερμανίας για το αβέβαιο μέλλον της Volkswagen έχει κλιμακωθεί, σηματοδοτώντας μια πιθανή κρίση παρόμοια με το σκάνδαλο ντίζελ του 2015.

Ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Blume έλαβε αποκαρδιωτικά νέα λίγο μετά την ανάληψη της ηγεσίας του ομίλου Volkswagen.

Ένα στέλεχος που στάλθηκε στην Κίνα ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έμεινε πίσω στην κούρσα των ηλεκτρικών οχημάτων στην κρίσιμη αγορά της και είχε ελάχιστες πιθανότητες να καλύψει το χαμένο έδαφος ανεξάρτητα.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η VW έχασε έδαφος στην Κίνα και τοπικές μάρκες όπως η BYD και η Nio ξεχύθηκαν μπροστά με πιο προσιτά και ανώτερα plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.

Αυτοί οι νεοεισερχόμενοι βάζουν τώρα στο στόχαστρο την Ευρώπη, αυξάνοντας την πίεση στη VW και σε άλλους Γερμανούς κατασκευαστές που αντιμετωπίζουν την εκτίναξη των τιμών της ενέργειας εν μέσω της εξάρτησης της Ρωσίας.

Εν τω μεταξύ, η Tesla συνέχισε την παγκόσμια επέκτασή της, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Audi, της Mercedes-Benz και της BMW.

Ο έντονος ανταγωνισμός από όλες τις πλευρές απειλεί τη σταθερότητα της VW και θα μπορούσε να αποτελέσει την πιο σημαντική κρίση της μετά το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων.

Ο χρόνος τρέχει για τη VW να βελτιώσει τη στρατηγική της για τα EV, με ένα κρίσιμο σημείο καμπής να πλησιάζει. Αν δεν το πράξει θα μπορούσε να αφήσει την εταιρεία κολλημένη σε μια φθίνουσα αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης, χωρίς να μπορεί να υποστηρίξει τις τεράστιες υποδομές της.

Οι προκλήσεις της εταιρείας αντικατοπτρίζουν τον αγώνα της Γερμανίας να προσαρμοστεί στην ψηφιακή εποχή, αναδεικνύοντας τις αλληλένδετες μοίρες τους. Καθώς παλεύουν με αυτά τα ζητήματα, η ανάπτυξη και οι φιλοδοξίες της Κίνας ξεπροβάλλουν, περιπλέκοντας περαιτέρω τα πράγματα τόσο για τη VW όσο και για τη Γερμανία.

Η τρέχουσα εστίαση είναι η σταθεροποίηση της θέσης της VW στην Κίνα, η επέκταση στις ΗΠΑ, η βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και η ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού χαρτοφυλακίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ένα απαιτητικό και χρονοβόρο εγχείρημα. Παρά τους εσωτερικούς αγώνες, η VW διαθέτει άφθονους οικονομικούς πόρους για την καταπολέμηση των εξωτερικών πιέσεων.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured

Η Mercedes θα διατηρήσει τα συμβατικά μικρά μοντέλα της

Mercedes-Benz

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured